№.4

648 104 29
                                    

"Peki neden bu saatte evdesin?"

İkili kahvaltı etmeye başladıklarında başta aralarında bir gerginlik vardı ama tatlı bir gerginlikti. Her ne kadar telefondan iletişim halinde olsalar da ilk defa yüz yüze, karşılıklı bir şekilde duruyorlardı ve ne demeleri gerektiğini bilememişlerdi.

Kahvaltıları ilerlerken Taehyun aklına gelen soruyu sohbet başlatmak adına sorduğunda Beomgyu kısa sürede cevabını vermişti.

"Biliyorsun dün akşam arkadaşlarım gelmişti ve onlarla biraz içtik. Haliyle uyuyakalmışım."

Taehyun anladığını belli edecek şekilde kafasını salladığında gözlerini Beomgyu'dan ayıramıyordu. Her bir detayı özenle çizilmiş bir tablo gibi karşısında tüm kusursuzluğuyla duruyordu.

Beomgyu ise izlendiğini anladığında gözlerini yemeğinden kaldıramamıştı. O da Taehyun'u gizli de olsa izlemek istiyordu ama karşısındaki oğlan onu böylesine dikkatli ve kendini ele vermekten çekinmeden izliyor olması onu utandırıyordu.

Yanaklarının yandığını hissettiğinde ise telaşla bir soru düşündü. Böylece en azından ona cevap verirken izleyebilirdi Taehyun'u. "Ya sen, bu saatlerde uyuyor olduğunu söylemiştin, neden uyanıksın?"

"Eve geleli birkaç saat oluyor ama bir türlü uyku tutmadı diyebilirim. Bir süredir uyku sorunu çekiyorum."

Taehyun uyuyamadığı için çökmüş duruyordu. Sonuçta kim tüm gece o yorgunluğu çektikten sonra iyi bir uyku almak istemezdi ki?

Taehyun'un daha önce bundan bahsetmediğini düşündü Beomgyu. Belki de söyleyecek kadar önemli görmemişti bunu ama Beomgyu, Taehyun uyuyamadığı için üzülmüş hissetti.

Bunun bir çözümü illa olmalıydı. Birkaç saniye Taehyun'a yardımcı olmak için bir şeyler düşündü. Ama düşündüğü çözümler doğru muydu ya da bu çözümleri ona sunmalı mıydı? Belki de sadece doktora gitmesiyi önermeliydi. Fakat hiçbir kelime edemedi.

"Bugün ne yapmayı planlıyorsun?"

Taehyun Beomgyu'nun düşünceli halini görüp konuyu değiştirmek istedi. Kendi basit sorunu için bu kadar düşünmesini istemedi.

"Hmm, aslında bugün dersim yok sadece biraz yürüyüş yapar ve birazda atölyede takılırım diye düşünüyordum."

Beomgyu'nun yoğun olmamasına sevindi Taehyun, bazen gerçekten yoğun olduğu zamanlar olduğunu söylemişti ona bir keresinde çünkü. Kendisini yormasını, o narin bedeninin bitkin düşmesini hiç mi hiç istemezdi Taehyun.

Beomgyu birkaç kaş göz hareketiyle, elini yanağına dayamış bir vaziyette Taehyun'un bugün ne yapacağını sorduğunda Taehyun, bugün azıcık bir süre görmüş olmasına rağmen daha ne kadar karşısındaki oğlanın aşırı tatlı olduğunu düşeceğini bilememişti. Beomgyu zahmetsizce tatlıydı.

"Dışarıda halletmem gereken birkaç işim vardı onları halledeceğim. Akşam ise arkadaşım içmeye çağırmıştı, onun yanına gitmeyi düşünüyorum." Taehyun kahvesinden içerken Beomgyu kafasını sallamıştı. Bakışları masaya inerken Taehyun'un devam etmesiyle gözleri ona çıktı.

"Sen de gelmek ister misin? Muhtemelen grubumda gelecektir eğer yalnız hisseceksen sen de arkadaşlarını çağırabilirsin." Taehyun teklifinin kabul edilmesi arzusuyla güzel bir teklif yaptığını düşündüğünde Beomgyu'nun karşısında çocuk gibi kalmıştı meraklı gözlerle.

"Seninle ilk kez içeceğim, bu fırsatı kaçırmak istemem." Taehyun'a gülümseyerek cevap vermişti o da hevesle. "O halde akşam evde buluşup birlikte gideriz, sana uygun mu?"

Beomgyu onaylamak için hızlıca kafasını sallamış ve kahvaltıları tamamen bitene kadar ufak tefek şeylerden konuşmaya devam etmişlerdi.

----

"Eğer uyuyamıyorsan benimle birlikte yatmak ister misin? Belki de kollarımın arası senin için güzel bir çare olacaktır."

.
.
.
.

What up gays???

Winnie kaçar a dostlar baay 🧸🩹🧺🍓🥛

Housemate || taegyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin