Jeongin kol çantası ve rowoon'un çantası ile inerken ben de rowoon'u kucağıma almıştım.
Oğlum elindeki oyuncağı ile oynarken girişte asıl asistanım Felix bekliyor.
İzni bitmiş.
Tek elimi uzatıp Jeongin'in elini kavradım. Görmesi ve olan bu tüm şeylerden tamamen vazgeçmesi gerek .
" Günaydın efendim" dışarıdan hareketleri pek belli olmasa da gözlerindeki kırgınlık hissettirdi bana bazı şeyleri.
" Günaydın " benim sesimin normalliğine , Jeongin'in samimiyeti karşıtı. Eski kızgınlıklar eşim için önemli değildi belki de.
" Felix , selam"
" Selam Jeongin "
Felix Jeongin'le muhatap olmak istemediğini belirtip bana döndü. İkisi de birbirine o kadar zıt karakterler ki...
Aklımı karıştıran bu insana yenik düşmediğim için kendimi tebrik ettim . Akıl her zaman kalpten daha çok umursuyordu seni.
Jeongin'e yaptığı muamele sinirimi bozdu anlayacağınız.
" Bebeğim, rowoon'un çantasını bırak Felix odama göndertsin"
" Gerek yok aslında " sesimi toklaştırdım.
" Bırak çantayı sevgilim"
Daha fazla direnmeden yaptı dediğimi .
Jeongin çantayı felix'in yanında koyarken felix yutkunarak onayladı ve kapının kenarındaki güvenliğe seslendi.
Asansöre binmeye başladığımızda bizim ellerimiz ayrılırken. Felix de koşarak bindi ve yukarı çıkmaya başladık .
Düşündüğümün aksine Felix için kendimi kötü hissetmemiştim. Aksine sonunda ona asıl gerçeği gösterdiğim için iyi hissediyorum .
Rowoon mırıldanıp tuhaf sesler çıkartırken dudaklarımı tombul oğlumun yanağına sürttüm . Ve resmen sömürdüm. Normalde kızıp beni ittirirdi ama elindeki yumuşak oyuncağa epey odaklı olduğu için umursamadı .
"Yapılacak rutin işleriniz dışında-"
Felix asansör düğmesine basıp bir anda konuşmaya başlarken onun sessiz ortamdaki kalın sesi rowoon'u korkutmuş olacak ki elindeki oyuncağı felix'in yüzüne fırlatıp bana sokuldu. Elimi sırtına atıp sıvazlamaya başladım.
"Şttt bir şey yok sakin ol oğlum "
Oğlumun arada ağzına aldığı oyuncak felix'in makyajlı yüzüne değdiği için sinirlenmişti sanırım. Ama umrumda değil oğlumun salyası bile mükemmel.
Jeongin kol çantasının kenarındaki ıslak mendili çıkarmaya başladı .
"Oğlumm, napıyorsun ya! Çok Çok özür dileriz Felix "
rowoon azarı yediğini fark etmemiş olacak ki geri çekilip burnumla oynamaya başladı . Sonunda baba oğul gibi olabildik .
" Sorun değil"
Felix mırıldanıp Jeongin 'in verdiği ıslak mendille yüzünü sildi . Ve oyuncağı rowoon'a uzattı.
Çocukları hiç sevmediğini biliyorum ama benim çocuğum tarafından yüzüne oyuncak atılınca fazladan kızmış olmalıydı.
Rowoon umursamadığı için ben aldım elinden oyuncağı. Sonra boğazını temizleyip devam etti konuşmaya .
" 3 ayda bir olan personel izni için toplantınız var . Öğleden sonra Yılbaşında çıkacak olan yeni ürünlerimiz için taslaklar hazırlanmaya başladı bunun için size sunum yapılacak . Bilanço ve diğer mali tabloları da masanıza koydum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Friend And Our Child | Hyunin
Fanfictionen yakın arkadaşıyla kızgınlığını geçiren jeongin yanlışlıkla hamile kalır . omegaverse 📍•uyarı Ficimin "final " başlıklı bölümü angsttır. Eğer angst sevmiyorsanız direkt sonraki bölüme geçebilirsiniz . Çünkü "Özel" başlıklı bölümde mutlu sonla bit...