10 - baba böyle mi uyandırılır?

1.3K 98 19
                                    

Hyunjin - günümüz-

Saat  00.34

Kafam dopdolu . Ruhum çekilmiş bedenim ise yorgun.

Zaten yoğun bir çalışma hayatım yokmuşçasına bir de  karşıma çıkan saçmalıklarla uğraşıyorum .

İndiğim arabayı kilitleyip kapıya doğru gözlerimi ovarak yürüdüm .

Saat geç olduğu için uyumuş olabilirler ama otel'e gitsem Jeongin'in daha çok kızacağına eminim.

Ev yeni olduğu için anahtarı yok bende. Kapının önünde zile basıp beklemeye başladım. Açan olmadı tam beklediğim gibi

Bir kere daha zile  basıp beklemeye başladım . Eğer uyanmazsa zorlamayıp otele gideceğim.

Kapı yine açılmadı arkamı dönüp gitmeye yeltenmiştim ki  kapının kilidi çevrildi birkaç kez .
jeongin sabahlığıyla kapıda dikiliyor kucağında da rowoon emiyordu .

Uykulu bedeni ile kapıda dikilirken kenarıya çekildi.

" Hoşgeldin "

ufak bir gülümseme sunup yaklaştım ona . Kapıyı örttüp önce oğlumu sonra da jeongin'in dudaklarını öptüm .

"Hoşbuldum" yukarı doğru çıktık beraber. O önde ben arkada.

Yatak odasına geçip üstümü soyarken o da yatağa uzanmış rowoonun işini bitirmesini bekliyor, gözünden uyku akarken.

" Hep bu saatlerde mi geliyorsun  eve ?"

Başımla onayladım.

" İşler çok yoğun hepsi de bana bakıyor "

Pijamamı giyip bende yanlarına uzandım .

Yorganı kaldırıp içine girerken  Jeongin gibi yan yatıp onun yanağını okşamaya başladım . Elime doğru yanağını yaslanıp avcumu öptü.

Bu kadar işte . Onun yanında olunca içinde sadece kendim  olan anılarım kabus gibi oluveriyor. O gece olan şey gibi..

Felix aklıma geldi yine ama her zamanki gibi onu defetmek için gözlerimi karşımdaki mühürlü omegama değdirdim.

" sizi çok seviyorum, her şeyden herkesten çok "

Rowoon'un işi bittiğinde jeongin üstünü düzeltip bebeğimizi kenarındaki beşiğine koydu .

Kollarını benim için açtığında oğlumun bıraktığı sıcaklığın yerini aldım .

Göğüslerine kafamı yaslayıp sıcacık bedenine sokuldum. Öyle güzel kokuyordu ki...

Kollarımla belini sararken o da başıma sarıldı.

" Feromanların çok ağır " kendimi geri çekecekken daha sıkı sarıldı.

" Gitme."

" Rahatsız oluyorsan salonda yatabilirim bebeğim"

" Gerginsin hyunjin . Seni rahatlatmama izin ver "

Yorgunluk feromanlarım sanmıştım.
Demek bu kadar ağırdı gerginliğim yorgunluğumu baskılayacak kadar.

Başımı kaldırıp burnumu boynuna sürttüm. Aldığım rahatlatıcı kokusu ile yavaşça saldım kendimi uykunun kollarına.

Yeni evimizde omegamla beraber uyuduğumuz ilk gecemize.

🦊🦙

2 hafta sonra

My Friend And Our Child | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin