9- ilk olmayan tercih

1.3K 99 71
                                    

Hyunjin ( doğumdan önce )

Annemin yine bana bulduğu omegalardan biriyle buluşmaya gidiyorum.

Jeongin beni beklerken ben burada... farklı bir omegayla  buluşmak kötü hissettiyor . Aslında  anneme de gitmeyeceğimi söylemiştim ama ısrarla çok beğeneceksin,  bu cidden son diye beni alt etmişti .

Gerçekten de son olduğuna inanarak gittim . Şehir merkezine uzak lüks yerde arabanın anahtarını valeye teslim edip ana kapıya doğru yürümeye başladım.

Restoranın kapısında birini bekleyen  Sarı saçlı ve minicik etekle soğuktan titreyen omegaya gözlerim kaydı.  Gördüğüm en güzel omegalardan biri ve ben bu omegayı tanıdığıma eminim.

Ona biraz daha yaklaşırken Eğik kafasını kaldırdı ,  göz göze geldik . Beni görünce sert yüzü samimileşti ve gülümsedi.

" Hyunjin" tam dibinde bittiğimde ismimle seslendi bana . Aynı şekilde karışıklık verdim. Uzun zaman olmuştu açıkçası.

" Felix "

" Ne yapıyorsun burada ? Yoksa sende mi date'e geldin ha?"  Tek gözünü kırptı .  Fesatlığına Güldüm . 

Demek annem bu yüzden çok ısrarcı olmuştu.

" Evet , ve sanırım o kişi sensin "
Tabi ki annem söylemişti bana ismini. Ama bana yongbok deyince Felix olacağı aklıma gelmedi . Zekası beni her seferinde alt ediyor ya da ben bir sazan gibi kanıyorum .

" Ne?!" İnanmazca güldü . Ciddi ifademi görünce de sesini yükselti.

" İnanamıyorum ya! "

Yandaki restoranın kapısına ilerleyip açtım .

" Gel hadi içeride şaşır biraz . Yoksa o altındakiyle  donacaksın "

" Teşekkürler alfa" cilveli ifadesiyle süzülüp içeri geçti.

İçeride oturduğumuz sürede biraz  eskilerden konuştuk sonra nasıl oldu bilmiyorum ama konu jeongin 'e geldi . Açıkçası o ana kadar unutmuştum bile içinde olduğum durumu .

" Jeongin vardı bir de yakındınız epey , hala yakın mısınız onunla ?"

Haddinden fazla diyemedim tabi . Aslında ona durumdan bahsedebilirdin ama kaçtım bu durumdan ,sebebi belki onu annemin bulmasından kaynaklı belki de ona jeongin'i hamile bıraktığımı söylemek istemeyişim, bilemiyorum.

Ama keşke o an ona bu şekilde davranarak umut vermeyip ne kendimi ne de onu kandırmasaydım.

" İyi ya görüşüyoruz hala "

" Yaa eskisi kadar değil sanırım , yüzün düştü bir sanki "

Düşmüş müydü gerçekten? Düşmemeliydi . Çünkü benim tek gerçeğim jeongin ile olan sonsuz bağım.

" Yok hala gayet iyiyiz  ...Bu konuyu kapatalım ne dersin ?"

Başıyla onayladı ve elindeki çatalı salatasını batırıp ağzına götürdü. Onu çiğnerken diğer elini zarifçe ağzına götürüp kapattı .

" Peki . O zaman şeyden bahsedelim . Sen neden kör randevuya çıkıyorsun ? Yani annen çok ısrar etti ben o yüzden geldim peki ya sen ? "

" Görğndüğü gibi işte annemin zoruyla "

" Yaa, ben kendi istediğinle sandım açıkçası . Yaşımız bir aile kurmak için ortalama çünkü belki ciddi ilişki istiyorsun diye düşünmüştüm"

Elimdeki kaşığı bırakıp arkaya yaslandım.

" Ben hayatımda birini istemiyorum Felix . Yalnızlık bana iyi geliyor . Hatta bu şehir, tanıdık insanlar yüzünden dar gelmeye başladı bana defolup gitmek istiyorum bazen ama yok yani olmuyor . "

" Peki ya sebebi ne bunun? Yani sana engel olan şey ?"

Jeongin ve oğlum....diyemem . O yüzden işi çarpıttım.

" İş aslında . Dediğim gibi annemden, iş yerinden çok sıkıldım.  Fazla mezun olduğu için işletmeden iş bulmam da epey zor oluyor "

Aklına bir şey gelmiş gibi kaşlarını kaldırdı.

" Eğer istersen sana çok iyi bir iş ayarlayabilirim . Ama başka şehir olunca tabi ardında bırakman gereken bazı şeyler olacak "

Neyden bahsettiğini anlayabiliyorum aslında. Jeongin'den bahsediyor . Ona karşı içinde kıskançlık olduğunu biliyorum .

Felix , yani lisede olan flörtüm. Babasının işi gereği birkaç ay Busan'a geldiğinde tanıştık onunla o sırada yaşadığımız küçük çaplı flört jeongin'i kıskanmasıyla bitmişti .

Ben ilk kez felix'i orada reddetmiş ve jeongin'i seçmiştim.  Bunun ilk olmayacağını bilmeyerek .

" Ne işi peki bu ?" Onun vurguladığı şeyi görmezden geldim .

" Samsung 'un sahiplerinden Seo Changbin. Mutlaka duymuşsundur . Bana karşı ilgisi var . Eğer sana kefil olursam mutlaka çok iyi pozisyonda işe girebilirsin "

Kaşlarımı çattım.

" Peki ya sen ? Sen kendin için bunu kullanmamışken neden benim için kullanıyorsun ?"

Koltukta geriye yaslandı ve bacaklarını görünecek şekilde yana doğru çekip bacak bacak üstüne attı.

" Herkesin zaafı farklıdır
hyunjin "

Kaşlarımı kaldırıp niyetini anladığıma dair bir mırıltı çıkarttım.

O an ki hırsla hızlıca restorandan ayrılıp kenarıda köşede olan bir sokak arasına girip yiyişmeye başladık.

Birbirimizi adeta sömürürken. Gözlerimi kapattığım an önüme gelen hamile jeongin ile kendimi Felix 'ten geriye ittim .

Aramızda oluşan sessizlik sonrası elimi geriye doğru gösterip konuştum.

" Ben .. istersen seni bırakayım "

Kendini toplarlarken arabaya geçip önce onu bıraktım . Ardından da eve uğradım . Annem üstümdeki omega feromanlarını alınca neşelenmişti . O yüzden duş alıp , mutfaktan hazırlattığım yemeklerle çıktığımda sorgulamamıştı bile .

Arabaya binip ona doğru sürmeye başladım.

Ciddi anlamda köşeden dönmüştüm.
Ya bugün Felix ile birlikte olsaydım ... Düşüncesi bile korkunçtu açıkçası .

Jeongin kendi başına kocaman karnıyla hareket ederken yaptığım bencillik ile sinirim arttı .

Arabadan inerken derin bir nefes aldım.  Eşyalarla birlikte telefonumu elime alırken mesaj gelmişti.

Xxxxx

işi ayarladım .
Genel müdür yardımcılığı  direkt .
Birinci mezun olduğun ve cv 'inin iyi olduğunu söyleyince direnmedi.
Eğer işi istiyorsan cv ni bana yollaman yeterli. ~felix

🦊🦙

.....

Hyunjin 'in dengesizliği şaka mı amk  . Ya siktiri çek ya bırak git
Sadakatsizdeki adam gibi

 Ya siktiri çek ya bırak gitSadakatsizdeki adam gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




My Friend And Our Child | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin