14- ondan kalan tek şey Jeongindi

1K 86 28
                                    

Yorum bekliyorum üzmeyin beni

.

Chan hyung ve seungmin odadan çıkarken hyunjin omzundaki elini battaniyeden çekti ve telefona uzanıp kulağına götürdü.

" nerdesin sen ?"

Fısıldayarak hoparlöre almasını söyledim.

Sonuçta bu kadının derdi hyunjinle değil benimleydi . Hatta konu benimle ilgili olmadıkça Hyunjin'i aramazdı bile. Tek amacı onu benden uzak tutmak.

" Oteldeyim "

" Yalan söyleme, çıkışının yapıldığını söylediler "

" İşim var anne niye aradın ?"

" o başbelası çocuk . oturduğu evden gitmiş " kaşlarımı çattım . Tam bir sürtüktü bu kadın.

" Sen nereden biliyorsun bunu?"

"Onunlasın değil mi ?" hyunjinle göz göze geldiğimde başımla onayladım .
Bana olan nefreti asla bitmeyecek sanırım.

" Evet yanıma aldım onu da "

Sevgili kayınvalidem buna iyice sinirlenmiş olacak ki telefondan bile yıktı ortalığı.

Rowoon uyuklarken tekrar gözleri açıldı. Elimi telefona atıp hoparlörden çıkarmadan sesini kıstım.

Oğlumu da kendime bastırıp battaniyele üstümü örttüm .

" Sen hayatımda tanıdığım en aptal insansın. Kaç kere diyeceğim sana şu çocuktan uzak dur diye !... "

Hyunjin'in tüm vücudu gerilirken gözlerimi ondan çevirip telefona baktım.

" ..hayır yani bende diyorum ki sonunda aptal oğlum aklını başına aldı..."

" Anne yeter ... Ondan ayrılamıyorum anlamıyor musun bunu ?"

Karşı tarafta birkaç saniye sessizlik oluşsa da derin nefes verdikten sonra yanıt geldi.

" Sen bana ' Felix'in yanına gidiyorum onunla birlikte olmak istiyorum. ' demedin mi? Şimdi ne jeongin'inden bahsediyorsun ?"

" İstemiyorum felix falan . "

Rowoon uyuduğunda içeri giren seungmin'e uzattım onu. Onlar çıktığında hyunjin'in yanına tekrar oturdum.

" Hyunjin bu çocuğu benimle ilk sen tanıştırdın lisede . Hatta birkaç ay önce beraber yemeğe çıktınız , onu sevdiğini söyledin ve belki bebeğinizin olabileceğini bile söyledin! insan istemediği biri için neden böyle şeyler söyler "

Hyunjin'in gözleri sinirle dolarken yaklaşmadım ona . Ağlama isteği geldiyse ağlayacaktı.

Oğlundan ses alamayan hwang tekrar devam etti konuşmaya.

" Bak oğlum o jeongin sana ne yapıyor? ne diyor ? bilmiyorum ama inanma ona. Felix senin için en doğru omega. Eminim kendini felix'e bırakırsan o seni jeongin'den de kurtarır hayatını da güzelleştirir . Tek yapman gereken o çocuktan uzak durman"

"Denedim anne yemin ederim denedim ama olmuyor jeongin den uzak duramıyorum "gözlerimi hüzün kaplasa da göz göze geldiğimizde gözlerimi yere çektim. İstemiyorum onu görmek . Söyledikleri canımı yakıyor.

"zaten şu saatten sonra istesemde uzak duramam"

Söyledikleri bende bir şok etkisi yaratırken ona döndüm. Göz yaşlarını siliyor ve gülümsüyor. Delirdi sanırım.

" Ne demek bu ?"

Gözlerimi iyice açarak ona bakmaya başladım.

" Jeonginden olan bir oğlum var . Senin de torunun "

" Ne saçmalıyorsun hyunjin ?!"

Hyunjin seslice ağlamaya başladı.

" Anne ben senden bıktım biliyor musun ? Hayatımda sürekli sana yaranma çabam oldu. Senin istemediğin hiçbir şeyi yapmadım. Ben istedim, Babam istedi ama sen hayır dedin benim için hayır oldu. Herkes iyi dedi sen kötü dedin diye benim için o şey kötü oldu . Ama jeongin gerçekten sandığın gibi biri değil.
Jeongin 'in ailesi ile olan bağlantınızı da biliyorum. Jeongin'in babasıyla olan ilişkini de . "

olduğum yerde ürpertiyle titrerken hyunjin anlattı, ses gelmeyen annesi ve ben dinledik.

" Jeongin 'in babasının başka bir omegayı hamile bırakması senin canını sıkan . Ama unutma anne sen de o alfaya inat beni doğurdun . Siz kendi iğrençliğinizin bedelini bize ödetmeye çalışıyorsunuz biz sadece sizin yediğiniz bokun bedeliyiz . Tek anlamadığım neden jeongine küçükken iyi davrandığındı ama artık onu da öğrendim " hyunjin hüngür hüngür ağlıyor.

Ben tepki verecek bir halde değilim .

" O pislik adam jeongin'le iyi anlaşabilirsen belki de seninle evleneceğini söyledi çünkü değil mi? Annesi öldü ve sen babama rağmen Jeongin'le iyi anlaşma çabasına girip beni unuttun başta."

" Ama karşılık alayıp , bir de üstüne o it geberince . Şimdi siktiri boktan aşkınızın ızdırabını bize çektiyorsun . O piç evladı yüzünden bizi ne hale soktun sen anne?! "

Hyunjin sinirden titrerken korkarak kollarımı ona sardım.

" Aşık olduğun pisliğin oğlundan bir torunun var artık .."

" Hyunjin baban, babana söyleme"

" Kes sesiniii, sen tam bi orospusun. Babama anlattı bana bunları . Sana kör kütük aşık olan adam anlattı bana . Gittim ve ona dedim ki ' neden jeongin den nefret etse de ona zarar verecek bir şey yapmadı '"

Telefona gür sesiyle bağırdı.

" Ondan sana kalan tek şey olduğunu söyledi . Bitti artık anne . Benim için sen yoksun artık . Eşimden de çocuğumdan da hatta o benimle oynadığın felixten bile uzak dur . Çünkü sen sadece aşkı , hırsla karıştırmış zehirli birisin "

Nefesi kesiliyor .

" Hyunjin " dönüp bana yaklaştığında dudaklarımı seslice öptü.

" Görüşmemek üzere an-ne"

Kucağıma yıkılan hyunjin ile bağırdım.

" CHAN HYUNG"

.

.

🦊🦙

Sadece mühür evli değiliz demek ne demek ? İmam nikahı kıydık sadece demek skhdlendks

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sadece mühür evli değiliz demek ne demek ? İmam nikahı kıydık sadece demek skhdlendks

BU KARININ OLAYI BUYDU .
HYUNJİN SİNİR KRİZİ GEÇİRDİ SONUNDA

BU ARADA ANNE MESELESİNE BAKCAZ BURADA BİTİRMEK İSTİYORUM BU KADINI BELKİ BİRKAÇ BÖLÜM DAHA GÖRÜRÜZ AMA ÖNCELİĞİM HYUNJIN VE JEONGİNIN İLİŞKİSİ

FELİXE BAKCAZ

HYUNJİNE NE OLACAK BAKCAZ

ROWOON 😭😭😭😭 YİYCEM 💗

My Friend And Our Child | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin