7- büyüyünce o da babasınınkini benimser .

1.8K 108 27
                                    

"Oğlum az sessiz ol . Benim memeden süt gelmiyor . Tamam bağırma dur getirdim seni annene "

Oğlumun ağlama sesiyle hızla ayaklanmaya çalıştım ama olduğum yerde acıyla kalakaldım.

Yüzümü buruşturuken hyunjin kucağındaki rowoonla bana doğru geliyordu.

Yattığım yerden kollarımı açtım. Uzatması için .

Rowoon kollarını açıp gelirken emzirmeye başladım . Acıkmıştı tabiki.

" Temizlemişsin beni " yatakta arkama geçip sarıldı. Duş alırıp yatağa tekrar yatırmış çarşaflar bile değişmiş. Sürekli seviştiğimiz bir dönem vardı hayatımızda o zaman alışmıştı çarşafları değiştirmeye .

" Evet . Yaklaşık 4 saattir uyuyorsun bayıldın sanıp korktum . "

" Canım acıyor biraz "

" Krem sürerim şimdi"

"Olur "

Sessizlik oluştu bir süre .  Çekinmekten değil aksine samimiyetten. Rahatsız olduğum sessizliği bozdum.

" Rowoonla tanışmışsın"

" hmm beni dinlemiyor ama . Hoşlanmadı da bence . Öptürmüyor kendini . Tokat falan yedim hatta ."

Kıkırdadım. Rowoon kimseye temas etmeyi sevmez ki zaten .

" Yabancılara sevdirmez kendini. Tanımıyor çocuk babasını normal yani "

" Artık tanıyacak "

" O kadar iyisin ki saol hyunjin"

Rowoonun benimle işi bittiğinde yatakta ayaklarını ve ellerini çırparak kendince oynamaya başladı.

" Benimle niye oynamadı ? Senin yanında oyuncaksız bile duruyor "

Parmaklarımı oğlumun tombul yanaklarına sürttüm. Göz göze geldim bebeğimle , gülümsedim ona.

" Kokum olmadan uyuyamıyor bile. Uyuyunca tişörtümü falan bırakıyorum . Anlamasın diye "

Başını boynuma koyup burnunu bastırdı .

" Bende senin kokunla uyumayı çok seviyorum"

Halsiz ve ruhsuz konuşmalarımız  rowoonun uykusunu getirmiş olmalı ki bana sokulup uyumaya başladı.

" Biliyor musun hyunjin ? hala daha çok garip geliyor "

" Rowoon mu?"

Başımı onaylamazca salladım.

" Hayır . Onun senden bir parça olması . Biliyorsun hiç sensiz kalmadım ben . En uzun sensiz kaldığım şu günlerde rowoon vardı yanımda ve onun sana ne kadar benzediğini bilmiyorsun. Sanki tanrı beni sana mecbur kılıyor "

" Ben senden hiçbir zaman gitmedim gitmek de istemedim jeongin. Sana karşı olan sevgim gerçek . Aşık olup o kişiyle bir çocuğum olmaktansa senden olmasını çok daha fazla tercih ederim. Çünkü sana karşı olan bağımlılığımın farkındayım . "

Kolunu daha çok sarıp yanağımı öptü.

" Hiç aşık olmadığın için böyle konuşuyorsun . Eğer bir gün birine-"

" Hayır jeongin" belimde olan elinin üstüne koydum Elimi

" Dinle lütfen... Eğer bir gün olurda hayatına birini almaya karar verirsen lütfen arkamdan iş çevirmek yerine gel ve bana durumu anlat . Biz daha 25 yaşındayız ve tam karşımıza yeni birileri çıkabilecek zamandayız.  Duygularına hakim olamayabilirsin . Bende aynı şekilde... Tek istediğim ne olursa olsun beni ve rowoonu tamamen bırakıp gitmemen "

My Friend And Our Child | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin