15- sadece arkadaş kalalım .

1K 73 74
                                    

önceki bölümü okuyun 💗

.

Hyunjin odada yatıyor bende başında bekliyorum oğlumla .

Bu şehir bize iyi gelecek daha mutlu ve  bir aile gibi olacağımızı sanarken her şey üst üstüne denk gelmişti.

Önce felix'i , sonra babam ve bayan hwang'ın ilişkisini öğrenmiştim. Ve  tabiki bu 1 hafta bile etmeyen süreçte hyunjin kriz geçirmişti.

2 gündür buradayız ve uyanmasını bekliyorum.  Seungmin ve Chan hyung  başta buraya gelselerde onlara
Gitmelerini söyledim . Kocam ve ben bu meseleyi çözmeliydik artık.

Hyunjin uyanınca ona mühürümüzü kazıtmayı teklif edecektim. Hatta teklif değil direkt mührümü kazıtacaktım.

Bayan hwang belki de haklıydı. Belki de Felix ona iyi gelecekti . Bunu deneyip görmesi gerek.

Ben Busan'a geri döneceğim . O da burada kendi hayatını yaşayacak . İlişkimi kesemem hyunjin'le . Rowoon'un bir babası var ve onunla görüşmeyi de hak ediyor . Hyunjin iyi bir baba çünkü.

Benim onunla olacak ilişkim belli zaten . Artık arkadaş bile olamayacağız . Hem bayan hwang rahatlayacak hem Felix hemde hyunjin . Bunu herkesin iyiliği için yapıyorum

Sanırım bu hayatta herkes için bir yükten, sorundan ibarettim . Buna kanaat getirdim . Tek bir kişi hariç.

" Günaydın oğlum "

Saat 8.45 hyunjin'in yanındaki refakatçi yatağındayız . Oğlum acıktığı için emiyor bende onun yanaklarını okşuyorum.

" Jeongin "

Kafamı kaldırırken hyunjin'e baktım.

" Günaydın"

" Günaydın " diye karşılık verdi. İçimde zerre olmayan heyecan duygusuyla ona bakıyorum. Uyanacağı belliydi zaten telaşlanmadım o yüzden.

Rowoon babasının sesiyle hyunjin' e döndü.

" Oğlum günaydın" rowoon ona gülümserken göğsümü kapatıp kalktım.

" İyi misin ?"

" İyiyim ...Sanırım konuşmamız gerek jeongin "

Rowoon'u babasının kucağına bıraktım. Özlemiş olmalılar birbirlerini.

" Gerek yok . iyi ol yeterli . Değil mi oğlum ? "

Rowoon babasına sokulup burnuyla ve dudaklarıyla oynamaya başladı.

" Konuşsaydık -"

" Eve gidelim öyle olur mu?" Hyunjin başıyla onayladı.

🦙🦊

Hyunjin hastaneden çıkmış eve gelmiştik . 2 hafta sonra iyidi . şuana kadar aramızda o akşamki olaylar hakkında bir konuşmada geçmedi.

Rowoon uyurken televizyon izleyen hyunjin 'in yanına oturup elini tuttum. Konuşmak için iyi olmasını beklemiştim . Yeterince iyi.

Yaklaşıp yanağımı öpünce gülümsedim.

" Seninle konuşmak istiyorum "

" Söyle bebeğim "

" Ben Busan'a geri dönme kararı aldım"

"Jeongin"

Ayaklanırken elini daha sıkı tutum eski pozisyonunu almasını sağladım.

My Friend And Our Child | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin