Kutuyu banyoya bırakıp geri döndüm.
" baba ne demek istiyorsun ? Ne iş görüşmesi ?"
" Kavga çıktı oğlum işte boşver sen hadi üstün giyin de seni okula bırakayım"
" Bu ellerle mi ?" Haklı tabii ki elleri tamamen sarılı.
" Baban en az 1 hafta daha burada sen üstünü giyin ben sana bir şeyler hazırlıyım. Soobin bırakacak okula"
" Ya anne babamın haline baksana nasıl gideyim okula ?" Ağlamak üzere . Cidden kötü görünüyor farkındayım.
" Gerek yok ben bırakırım gayet iyi-"
" Sen kes , rowoon sende odana git çabuk üstünü giyin ben bakarım ona hadi "
" Size ne oluyor ya ?!" Derin bir nefes alıp rowoon'a ilerledim.
" Anneciğim hadi sen beni dinle babanın klasik hali bu vukuat işlemeden duramaz o . Ben şimdi arıyorum soobin'i . Hadi bebeğim dinle beni "
Rowoon beni cevaplamadan odasına
Gitti bende odamdan telefonumu alıp soobin'i arayarak mutfağa yöneldim .Kahvaltı hazırlarken de telefonumu hoparlöre verip tezgaha koydum.
" Günaydın"
" Günaydınnn balım. " Morelim o kadar bozuk ki normalde heyecandan kelebekleneceğim şeye tepkisiz kaldım.
" Canım bugün rowoon'u da soojin 'le birlikte okula bırakır mısın ?"
" Bırakırım balım da senin işin mi var ?"
" bayan kim'in yaptığı akşam toplantısından haberin vardır . Nereden öğrendiyse hyunjin öğrenip yanına gitmiş. Muhtemelen tanımadıkları içinde kapıdaki özel güvenliklerden dayak yemiş , sarhoş olduğu için kendini açıklayamamış "
" Hayatım ciddi misin ?!"
" Maalesef , gece eve bi geldi her yeri yara bere içinde . Yerdeki cam kırıklarından haberdar olmadığı için devrilirken de eliyle yere destek vermiş sanırım paramparça çünkü elleri . Benim ona bakmam gerek "
" Offf anladım hayatım . İşe de gelmiyorsun ?"
" Evet bayan kim'in haberi vardır zaten Hyunjin oradan sağ çıkabildiğine göre "
" Anladım - şey jeongin " hoparlörden alıp kulağıma yaklaştırdım telefonumu.
" Ne diyeceğini biliyorum eski kocamla aynı evde tek kalacağımdan rahatsız oldun . Haklısın da ama o her şeyden önce benim çocukluk arkadaşım ve benden başka bakacak kimsesi yok . O beni yeterince üzülüyor zaten sen beni üzme lütfen "
Normalde aşırı kıskanç biri olduğu için onu anlıyorum. Ama yapacak bir şey yok.
" Peki hayatım ben 20 dakikaya gelmiş olurum seni ararım iner rowoon "
Soobin'le konuşurken okul kıyafetini giyen oğlumun lakosunun yakalarını elimle düzeltmeye başladım.
" Tamamdır görüşürüz"
" Görüşürüz "
Rowoon benden uzaklaşacakken ensesinden tutum yaklaştım ve sarıldım ona .
" Yapma bebeğim . Biliyorum üzgünsün ama baban hala burada ayrıca kalma süresi de uzadı ."
Başını omzuma yaslarken telefonumu köşeye koyup ona sıkıca sarıldım , öptüm güzel yanaklarını.
" İyi olacak mı ?"
" Hiçbir şey olmaz ona " boynunu öpüp devam ettim.
" Sen hadi babanı getir bende dolaptan bir şeyler hazırlayayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Friend And Our Child | Hyunin
Fanficen yakın arkadaşıyla kızgınlığını geçiren jeongin yanlışlıkla hamile kalır . omegaverse 📍•uyarı Ficimin "final " başlıklı bölümü angsttır. Eğer angst sevmiyorsanız direkt sonraki bölüme geçebilirsiniz . Çünkü "Özel" başlıklı bölümde mutlu sonla bit...