13- evli değiliz sadece mühürlüyüz

1.1K 92 22
                                    

Kapının çalmasıyla mutfaktan çıkarken antrede minik bir sürüngen olan oğlum emekleyerek kapıya gidiyor.

Arkasında da jungwoo yürüyor söylenerek.

" Annem kapı açmamıza çok kızar rowoon , bak işte geldiler sana demiştim kapıya büyükler bakmalı diye"

Ben kahkaha atıp yerdeki çocuğumu alırken seungmin 'de kapıyı açmıştı gülerek.

5.katta oturdukları için kocalarımız asansördeydiler muhtemelen .

" Çok akıllı değil mi ? Tıpkı bana çekmiş "

Kapının orada dikilirken Seungmin gururla jungwoo'ya sarılırdı.

Bende rowoon'u belinden tutarak yukarı kaldırdım. Yüz yüze bakıyoruz.

" Baban kılıklı olmasaydın seninle gurur duyabilirdim " beni takmadı.

uçtuğunu sanarak ellerini ve ayaklarını çırpmaya başladı kıkırdayarak.

Cidden aynı babası gibi fırıldak olacak diye korkmuyor değilim. Şimdiden ona benziyor hareketleri.

Asansörden inen hyunjin ve Chan hyung kapıya yaklaşırken bebeğimi tekrar kucağıma çektim.

jungwoo da seungmin'in kolunun altından çıkarak  kapıdaki paspasa ulaşmış  kollarını açarak zıplıyor

"Babaaaa "

" Güzel oğlum benim "

Chan hyung tek eliyle onun belinden tutup yukarı çekerken ayakkabılarını da birbirinin arkasına bastırıp çıkarttı . Sonrada  Seungmin'i  öpüp mutfağa geçtiler .Daha doğrusu seungmin çay çok güzel oldu bak diye mutfağa çekti kocasını.

Deli gibi çay içiyorlar akşam yemeğinde içmiştik zaten ama bir daha koymuştu seungmin. Sordum aslında niye bu kadar çay içtiklerini . Cevap da beni bi tık tuhaf hissettirdi .

Seungmin araları bozuk olsa bile onlar için aynı odada sürekli yapılan bir aktivite olduğunu bu sayede ilişkilerinde bir şeylerin üstesinden gelip konuşmak için ayrılan zaman olduğunu söylemişti .

Düşüncelerimden sıyrılıp gerçeğime döndüm ve derin bir nefes verdim.

Hyunjin ayakkabılarını çıkarırken rowoon babasına bir şeyler söyleme çabasında sesler çıkarıp kollarını açtı .

Hyunjin onu alıp kapıdan içeri geçerken bende kapıyı örttüm .

Çok fazla yüz vermek istemediğimden mutfağa geçecektim ki elindeki poşeti kenarı bırakıp eliyle elimi kavradı . Rowoon hala bir şeyler anlatıyordu babasına.  Hyunjin onu dinliyor gibi görünmüyor.

" Bir şey mi oldu ?"

" Bende eşimi öpebilir miyim ?" İzin vermemem gerekiyor ama gözlerindeki hüzünü gördüğümden  dayanamıyorum bu adama . Gözlerimi kapatarak onayladım .

Alnıma yaklaşıp önce orayı daha sonra yavaşça inip boynumu öptüp geri çekildi.

Hal ve hareketleri sinir etse de bana temasları çok farklı hissettiriyor. Sevildiğini hissediyorum .

Rowoon babasının yakasını kavrayıp  sesini yükseltirken hyunjin oğlumuzun derdini anlamaya çalışıyor yüzüne bakarak. Kenarındaki poşete uzanıp ikisinin yanından da sıyrılarak mutfağa geçtim yoksa ayıp olacak .

" Sen böyle her şeye kızarsan olmaz ki ? Seni nasıl yaptığımızı bilsen evden atarsın beni  "

Duyduğum şeyle gülerken mutfaktan içeri girip göz gezdirdim. jungwoo babasının dizinde ona bir şeyler anlatıyordu. seungmin ise tezgahın üstündekileri atıştırmalıkları tabaklara koyuyor.

My Friend And Our Child | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin