1 ay sonra
Gelmedi..
Doğum iznini erkene çekip işe gitmeyi bıraktım. 1 aydır her gün onu bekliyorum ama gelmiyor.
Doğuma 2 günüm kaldı , hyunjin hala ortalıkta yok .
Ben ağlamaktan yorgun düşmüş bedenimle koltuğa oturmuş iyice büyüyen karnımı okşuyorum .
" 2 gün sonra tam da burada kucağımda olacaksın bebeğim . O pislik baban gelmedi ama üzülme donuna kadar alacağım onun . Hem omega annenin soyadını almak istemez misin? Bence Yang soyadı sana çok yakış- "
Kapıdan gelen anahtar sesiyle irkildim.
" Hyunjin" oturduğum yerden kalkıp kapıya ilerlediğimde hyunjin bi anda belime sarılıp başını boynuma gömdü.
" Hyunjin ne ol-"
" Yapamadım jeongin . Ne gitmeyi becerebildim ne kalmayı " zor konuşuyor ağlamaktan.
Ellerimi beline sardım bende karnım el verdiğince.
"İyi bir baba olmaya çalışıyorum ama sizinle doğru dürüst ilgilenemiyorum bile . Çok özledim seni. çok özledim ama olmuyor , annem sürekli tepemde , babam desen annemden daha fazla üstüme gelmeye başladı , Felix sürekli cevap için arıyor , iş yeri ayrı bir dert ve ben her şeyden sıyrılıp sana gelemiyorum. Ne ona bir baba ne sana iyi bir .... Eş olamıyorum "
Yüzü ıpıslak , göz yaşları omzuma dökülüyor . Acı çektiği sesinden bile besbelli.
Onu kendimden ayırıp ,elini tuttum oturma odasına götürdüm ve oturttum.
Yanına geçtiğimde ellerimle kıpkırmızı, yaşlarla dolu yüzünü okşadım.
" Bana bak " başını iki yana salladı.
O kadar çok ağlamış ki yüzü berbat görünüyor."Bana bak dedim" hafifçe kalkan başını tutup ellerimle kendime çektim ve dudaklarını öptüm.
" Sence ben anne ne demek onu bile bilmezken kendimi buna hazır hissediyor muyum? Sürekli gitmek istiyorum hyunjin ama gidecek yerim bile yok. Çünkü ben sizden başka gidecek bir yer bilmiyorum. "
Elini alıp karnıma koydum.
" Baksana ne kadar mutlu , 4 gündür feromanları ağırlaştı . Bize geleceğini biliyor ama sen bir korkak gibi kaçıyorsun . Baba olmak kolay değildir eminim ama anne olmanın zorluğunu tahmin bile edemezsin hyunjin . Sen gidebilirsin , istemeyebilirsin onu . Bak bir aydır yoksun ama değişen bir şey yok . Bunu benim yaptığımı düşünsene .." güldüm " yapabilir miyim? Hiç sanmıyorum "
Kafası tekrar aşağı inerken kollarını tutup kafasını bacaklarıma yatırdım. uzanmasını sağladım.
" Fiziken yapabilirim belki ama ruhen yapamam. Çünkü onu ilk andan beri hissediyorum. Ellerinin karnıma çarptığını , kokusunu , gergin günlerimde bana onu sıkıştırdığım ,aç bıraktığım için kızdığını ... Her şeyini hissediyorum ve gidemiyorum . Tek yapman yanımızda olmakken sen bir korkak gibi en son kaçman gereken şeyden ilk kaçarsan onun bir yanı eksik kalacak çünkü beni eksik bırakacaksın . "
Saçlarını okşarken onu öpmek istedim ama yapmadım.
" Sana gitme demiyorum. Eğer istiyorsan tabiki git ama onu ve beni sensiz bırakma . Eğer beni mühürlemezsen belki ben doğumdan sonra artık hayatında hiç olmayacağım.
mühürlü olmadığım için senin soy adın verilmeyecek . Onu bir hiçe, boşluğa öylece bırakacak mısın ?"" Ne yapmam gerek ?"
" Şimdilik sadece beni mühürlemeni istiyorum"
" Annemin bundan haberi olacak "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Friend And Our Child | Hyunin
Fanficen yakın arkadaşıyla kızgınlığını geçiren jeongin yanlışlıkla hamile kalır . omegaverse 📍•uyarı Ficimin "final " başlıklı bölümü angsttır. Eğer angst sevmiyorsanız direkt sonraki bölüme geçebilirsiniz . Çünkü "Özel" başlıklı bölümde mutlu sonla bit...