5-İŞ İCABI AKTİVİTE 🏁

762 89 160
                                    

(Ayakkabılar hariç temsili değil, aynısıdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ayakkabılar hariç temsili değil, aynısıdır.)

Motivasyonlarımı unutmayın lütfen. 🤍

İyi okumalar dilerim, okuyan gözlerinize sağlık.

Ekip aracına binince Utku hazır da beklediği için kapıyı kapattığım gibi hareket etti. Ataberk'in evini arkada bıraktığımızda Yaren, "adamın eli çok lezzetliydi ya, tatlı bahane utandığım için ikinci tabağı isteyemedim." Dedi. Arka koltukta oturmuş arkasına yaslanmış küskünlükle ön camdan dışarıya bakıyordu.

"Elinin lezzetli olduğunu nereden biliyorsun, tattın mı?" Dedim. Yaren başta anlamadı ve cevap vermek için ağzını açtı ama sonra anlayıp, "iğrençsin be!" Deyip uzandı ve koluma vurdu. Utku'yla gülüp birbirimize baktık.

"Tamam tamam," dedim. "Haklısın, ben de bayıldım yemeğe."

"Mutfağa giren erkeklere bayılıyorum."

"Ben de." Dediğimde, Utku ikimize de tek kaşı havada kısa bakışlar attı.

"Tembeller sizi." Dedi. "Dışarıda çalışmayı da evde yemek yapmayı da erkeğe yüklemek için yemek yapan erkekleri havalı buluyorum bahanesini kullanıyorsunuz."

Yaren'le aynı anda itirazla başladık. "Alakası yok!"

"Biz de dışarıda çalışıyoruz!"

"Becerikli erkekleri seviyoruz sadece!"

"Yemek yaparken seksi görünmeleri bizim suçumuz değil."

Araba da sessizlik oldu ve peşine Yaren'le gülmeye başladık, Utku yola bakarken gözlerini devirdi. Sinir oluyordu onunla dalga geçmemize. "Yarın Ataberk'le ne konuşacağını düşündün mü?" Diye sorup konuyu dağıttı ve durgunlaşmama neden oldu.

"Her gün soru soramam hoş, bu akşam birkaç tane ayarlarım gerisinde o ne yapıyorsa çeker ve gerektiğinde muhabbet ederim."

Utku başını salladı ve sessiz kaldı, otele vardığımızda yorgun olduğumuz için vedalaşıp odalarımıza girdik. Anahtarı çantamla beraber televizyonun yanına koydum, bir süre burada olacağım için ev kiralamayı düşünmüştüm, hatta Yaren ve Utku da benimle kalacak ve bölüşecektik ama 2 hafta için değmeyeceğini fark edince, tabii bir de otelin masrafını Kayra hanım karşıladığı için oturduk popomuzun üzerine. Otel beni rahatsız etmiyordu, yan odam da Utku, diğer yan odamda da Yaren vardı.

Makyajımı çıkartmak için oturduğumda notebookumu çaprazıma koyup dizimi açtım, İngilizce öğrenmemi ve konuşmamı kolaylaştırıyordu, son ses dinlemek özellikle işe yarıyordu. Dizi de günün yorgunluğunu atmak ve kafa dağıtmak için iyi bir araçtı. Makyajımı çıkarttıktan sonra yüz bakımımı yaptım, diziyi kapatıp üstümü değiştirmeye gittim, duş alacak dermanım yoktu. Zaten birileri sayesinde öğlen mahalli almıştım.

PİSTİN KALBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin