Misunderstanding.

954 64 244
                                    

İyi okumalarr<33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalarr<33

____________________

Başı döndüğü an da yere düştü. Birden camdan biri çıktı ve içeri girdi. Yanlışlıkla attığı taşa ve cam kırıklarına baktı, ardından Metin'e. Endişelenerek Metin'e doğru gelirken Emre yavaşca arkasından cam vazo ile vurdu kafasına. Yere düşen adam'a doğru baktı.

"Atakan!?"

"NE!?"

Arif hızlıca geldi oraya ve yere düşmüş iki kişiyi gördü.

"Atakan nereden çıktı Emre?"

"Camdan girmiş demek ki. Off şimdi gel de bunları kaldır."

Arif ile birlikte ikisini de kaldırıp koltuğa koydular. Emre bir bez ile Atakan'ın kafasını sardı hafifçe, sonra Metin'in. Atakan bir süre sonra uyandı ve yanında uyuyan Metin'e baktı. Kafasını tutarak ona doğru bakan ikiliye döndürdü gözlerini.

"Ne oldu lan bana?"

Emre elini kaldırdı.

"Ben vurdum kardeş kusura bakma hırsız sandım."

Atakan kafasını salladı ve Metin'e baktı.

"Ah be Metin, taş sana mı geldi be."

"Ne taşı?"

"Ya, ben bunu camda görünce cama taş attım ilk küçük taşla, daha sonra fark etmediğini düşünerek büyük taş ile attım ve.. Metin'in kafasına gelmiş herhalde.."

"Lan oğlum! Nasıl çıktın o zaman?"

"Merdiven ile."

"Aferin."

Atakan sahte bir şekilde gülümsedi. Emre ve Arif mutfağa gidip bir şey hazırlamaya gittiler. Kısa bir süre sonra Metin uyandı. Yanında Atakan'ı görünce hareket etmeye çalıştı fakat hemen başı ağrımaya başladı. Atakan onun göğsüne hafifçe bastı.

"Şşt, otur yerine. Yiyecek değilim ya?"

"Ondan değil.."

"Ha yani beraber bu koltukta olmamız hoşuna gitmiş bulunmakta öyle mi?"

"Ben öyle şey mi ima ettim Atakan?"

Teacher's only student - ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin