⭐ İyi okumalarr<33
Bölüm şarkısı: maNga - Haykıracak Nefesim Kalmasa Bile
________________________
Arif uyandığında telefonunu eline aldı. Bir mesaj gelmişti, Fuat'tan.
"Arif, Bu akşam seni bir yere götürmek istiyorum. Biraz eğlenelim."
İlk garipsedi, Atakan'ın söylediği sözler geldi aklına. Daha sonra bu sözleri kafasından atıp yataktan kalktı. Kıyafetini giyip aşağıya indi. Babaannesi güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Gülümseyerek oturdu karşısına. Arif derin bir nefes alarak babaannesine baktı. Babaannesi mutlu mutlu kahvaltısını ediyordu. Bardaktaki suyu içip tekrar baktı.
"Babaanne, akşama bir arkadaşımla takılacağım. Haberin olsun dedim."
"İyi yaptın oğlum, bende zaten komşuda olurum."
Gülümseyerek yemeğine devam etti. Yemeğini bitirdikten sonra odasına geçip hazırlandı ve okula gitmek için evden çıktı. Kısa bir süre sonra okula gelince sınıfa girip sırasına oturdu. Kafasını sıraya koyarak zili bekledi. Görünüşe bakılırsa Fuat gelmemişti. Büyük ihtimalle Metin ile Emre de beraber takılıyordu. Biricik öğretmeni..
Aklına takıldı, bu sefer onun kendisini değil, kendisi onu bulacaktı. Cesaret yüklendi duygularına, ruhuna, bedenine, içine. O kadar büyük bir cesaretti ki bu, her şeye kafa tutabilirdi. Artık bıkmıştı bu kadar ezik ve saf olmaktan. Herkesin onu ezmesinden, masum görmesinden, saf bilmesinden bıkmıştı. Artık kendine çeki düzen verecekti. Artık o masum ve saf Arif olmayacaktı karşılarında.
Derin nefes alıp vererek sırasından kalktı ve Cenan'ı aramaya başladı. Hafiften öğretmenler odasına göz attı. Göremeyince bahçeye baktı. Orada da bulamayınca kütüphaneye girdi. Burada bulacağına ümit ediyordu ama.. şaşırdı, nasıl kütüphane de değildi? Daha sonra kütüphanenin ileri karşısında ki labaratuvardan çıktığını gördü. Onun ona yaklaşmasını beklemeden yaklaştı.
"Sizin ilk defa labaratuvarda olduğunuzu gördüm."
"Evet, bir öğrencime yardım ettim."
Duraksayıp kafasını salladı.
"Fen kimya gibi derslere ilginizin olduğunu bilmiyordum."
"Çok ilgim olduğu sayılmaz. Beni mi arıyordun?"
Durup derin nefes alıp verdi ve yüzüne baktı.
"Hayır sadece kütüphaneye indim."
"Emin misin Arif?"
"Eminim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's only student - Arcen
Roman d'amourÖğrencisine düşkün bir öğretmen.. Öğretmeni için her şeyi göze alan öğrenci.. +BxB! +Yaş farkı! +18! Eğlencesine yazılmıştır. Karekterler ve Olaylar kesinlikle gerçek değildir.