Kiss me before.

1K 71 271
                                    

İyi okumalar<33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar<33

_______________________

Mekâna geldiğinde kendi masalarına oturup diğerlerini bekledi. Emre ve Metin didişerek gelip oturdu onlarda.

"Ne oldu yine?"

"Ya, Emre bırakmadı Atakan'lara selam verelim!"

"Salak! Verseydin peşimizden ayrılmazlardı, biz tek takılacağız."

"Haklı Metin."

"Off!"

Arif hafif hafif kıkırdadı. Emre hemen konuştu.

"Ben adımı değiştireceğim."

"Ne? Niye adını değiştiriyorsun ki Emre ismi güzel?"

"Hay ben senin aklına Metin. Yav grupta ismimi değiştiriceğim."

"Hee, e yine güzel."

"Amaan neyse bakarız. He bu arada güzel mi mekân haa??"

Arif telefonunu yüzünden çekip Emre'ye baktı.

"Evet, güzelmiş. Deniz manzaralı."

"Sen seversin diye seçtim burayı Arif'immm."

"Ah, sağol Emre'mm."

Emre öpücük gönderip menüye baktı. Arif sırıtarak telefona geri döndü. Instagram'a girdi ve hikayeler kısmın da ilk biricik öğretmeninin hesabını gördü. Girip bakmak istedi. Hikayede bir video vardı; Cenan arabayı sürüyordu ve yanında bir kız vardı. Bir pop müziği açılmıştı ve kız şarkıyı söylüyordu. Cenan da gülerek onun videosunu çekiyordu. Arif kaşlarını çattı yavaşca. Daha sonra etiketlenen kızın hesabına girdi.

Tuğba Adıgüzel.

Arif kızın hesabında gezdi. Cenan'la o kadar çok gönderisi olmasa da vardı ara sıra. Bir gönderi de el ele tutuşmuştular. Kız hafifçe onu koşturuyordu. Bir an da düşündü; Ne yani hoşlandığı biricik öğretmeni evli miydi? 1 saat önce onu öpmek üzere olan kişi evli miydi? Kafası allak bullak olmuştu. Dalıp gitti birden. Bunu fark eden Metin hafifçe salladı onu. Cevap vermeyince Emre omuzuna vurdu. Kendine gelen Arif omuzunu tutup Emre'ye baktı.

"Ne vuruyorsun öküz!"

"Dalıp gittin, bak bu çocuk seni hafifçe salladı ama cevap vermedin. Ben de vurmak zorunda kaldım."

Teacher's only student - ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin