Metin koşarken birisine çarpıp düşmüştü. Emre arkasında bıraktığı yere düşmüş Metin'e baktı. Arif'te uzaktan onlara baktı. Metin'in çarptığı kişi tabi ki de Atakan'dı. Atakan kafasını yana çevirerek elini uzattı.
Atakan bir erkeğe elini uzattı?
Metin Atakan'ın elini tutup ayağa kalktı. Kafasını tutarak teşekkür etti.
"Teşekkür ederim?"
"Teşekkür etmene gerek yok."
"Arkadaşların neden yanında değil?"
"Sanane?"
Metin göz devirdi, daha sonra arkasına bile bakmadan gitti. Emre kendini gülmemek için zor tutuyordu. Arif'in de gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Atakan kafasını kaşıyarak kendi kendine kızdı.
"İbne misin lan sen? Nasıl bir erkeği hoş bulmuş olabilirim oğlum! Bırakacağım bu işi ya yok öyle. Delikanlı adamız oğlum biz, sadece kız arkadaşımız olur bizim! Aman neysee.."
Metin arkadaşlarının yanına gelince Emre kocaman bir kahkaha patlattı. Arif hafifçe vurdu. Metin ona ters ters baktı.
"Ne gülüyorsun köpek!"
"Atakan'ın bakışları gördün mü Ariiif??"
"Gördüm gördüm."
"Malsınız. O çocuk sizinle oynuyor."
"Ya da seninle Metin."
"Aynen kardeşim aç kapıyı aras kargo."
"Esprine sıçayım Metin."
"Sağol Emre aşkım."
"Iyy aşkım ne be azıcık yaratıcı ol."
"Söyle lan o zaman ne yaratıcıymışsın göreceğiz."
"Balım, bebeğim, çiceğim, gülüm, tatlım, aşkbahçem."
"Git kızlara söyle lan bunları bana bakıp niye söylüyorsun?"
Dedi Arif. Emre ellerini birbirine birleştirdi ve başını eğdi.
"Kanka kusura bakma ama kızlardan hoşlanmıyorum."
"Aha lan bizim gibi birisi!"
"Evett!"
"Ee kimden hoşlanıyorsun?"
"Hoşlandığım yok lan şuan. Sadece erkeklerden hoşlandığımı söylüyorum."
"Aynen."
"BİZ KÖTÜYÜZ AYNEEN!"
Arkadan Selen bağırdı. Herkes ona doğru baktı. Mutluydu hemde hiç olmadığı kadar. Arif merakla sordu bu mutluluğunu.
"Oo Selencim, nedir seni bu kadar mutlu eden şey??"
"Bizim bu yakışıklı öğretmenimiz var yaa.."
Arif gözünü devirdi. Daha sonra Selen'e baktı.
"Ee?"
"Özel ders vericek bana!!"
Metin ve Emre gülerek cevap verdi. Fakat Arif hiç gülümsemedi bile. Selen fark ettiği anda omuzunu tuttu.
"Arif? Ne oldu ya yüzün düştü bir an da?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's only student - Arcen
RomanceÖğrencisine düşkün bir öğretmen.. Öğretmeni için her şeyi göze alan öğrenci.. +BxB! +Yaş farkı! +18! Eğlencesine yazılmıştır. Karekterler ve Olaylar kesinlikle gerçek değildir.