İyi okumalarr<33
_____________________
Gözleri birleşti birden. Atakan daha fazla dayanamayıp hafiften yaklaşmaya başladı. Tam öpecekken kapı açıldı ve Metin kafasını çevirdi. Kadın onlara sırıtarak bakarken Metin hemen ayağa kalkıp koşarak uzaklaştı. Atakan kadına baktı.
"Abla yeri mi be!"
Kadın omuzunu patpatlayıp onu oradan kovdu. Atakan gülerek çıkıp arkadaşlarının yanına gitti.
_______________
Metin hızlıca sınıfa girip sırasına oturdu. Arif merakla ona bakıyordu.
"Ne oldu?? Bu sefer sen dometese dönmüşsün Metiin."
Metin ona bakıp koluna vurdu daha sonra Arif'e döndü tam bir şekilde.
"Sus Arif."
"Tamam be, ne oldu anlat bakayım?"
"Tamam ama sakın kimseye söyleme."
"Söylemediğimi biliyorsun."
Metin kafasını sallayıp her şeyi anlattı. Arif elini ağzına götürüp şaşırıp duruyordu. Metin gülerek yüzünü kapattı.
"Ne diyorsuun?? Yani senden hoşlanıyor Atakan öyle mi??"
"Bilmiyorum ki Arif. Neyse ne ders başlayacak şimdi dikkat et Cenan hocanın dersi ha."
Arif onayladı ve dersin başlamasını bekledi. Sonunda Cenan sınıfa girerek selam verip yerine oturdu. Dersin sonuna gelince Arif Metin'e vurdu.
"Dalıp gittin bi'?"
"Ha, hiç."
Arif güldü. Daha sonra Teneffüs çalınca Cenan Arif'i yanına çağırdı.
"Arif, gelsene bi'."
Arif elinde ki kitap ile birlikte hafif adımlarla ilerledi. Cenan kitaba baktı. Daha sonra Arif'i sessizce süzdü.
"Hangi kitap?"
"Oğuz Atay, Tutunamayanlar."
Cenan sırıtarak eli ile onu yanına oturması için işaret etti. Arif oturup yüzüne baktı biricik öğretmeninin. Zaten onu izleyen gözlere baktı hafifçe. Daldı o ela gözlere. Bu sefer gözlerini kaçırmadı Arif. Cesaretini topladı ve o güzel gözlere kendi gözlerini bıraktı. Bir süre boyunca birbirlerini izlediler. Zil çalınca kendilerine geldiler. Cenan bir cesaretle ona içini yiyip bitiren soruyu sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's only student - Arcen
RomanceÖğrencisine düşkün bir öğretmen.. Öğretmeni için her şeyi göze alan öğrenci.. +BxB! +Yaş farkı! +18! Eğlencesine yazılmıştır. Karekterler ve Olaylar kesinlikle gerçek değildir.