İyi okumalarr.<3
Bölüm şarkısı: Twice - Fancy
______________________Okul çıkış zili çalınca eşyalarını toparladı Arif. Arkadaşlarına bakarak kafasını salladı.
"Siz gidin, ben bugün tek gideceğim."
"Emin misin Arif?"
Dedi Emre.
"Eminim gidin işte."
Emre ile Metin gülümseyerek ayrıldı. Eşyalarını toplayıp çantasını sırtına attı. Sınıftan çıkarak bahçeye çıktı ve çıkış kapısına yöneldi. Telefonuna gelen mesajla duraksadı ve çıkarıp baktı.
______
Fuat'tan 1 yeni mesaj.
Fuat: Arif mekanın konumunu atıyorum. Saat 20.00 da orada ol.
______
Cevap yazarken ilerlemeye devam etti. Telefona bakarken birden üzerine doğru bir araba geldi korna çalarak. Telefondan kafasını kaldırıp baktığı anda tam ayaklarının önünde durdu hızla. Kaşlarını çatarak arabanın kapısına ilerleyip elini kaldırınca cam açıldı. Karşısında gördüğü yüzle şaşırarak kaşlarını iyice çattı. Arabanın içindeki adam sırıtarak eline baktı.
"Ne o? Ne yapacaksın?"
Eline bakarak utançla indirdi ve gözlerini kaçırdı. Aynı yüz ifadesini takınarak geri çekildi ve inmesini sağladı.
"Dikkat edin azıcık."
"Sende kafanı telefondan kaldır."
"Size ne?"
"Haklısın bana ne?"
Göz devirip telefondan mesaj geldi mi gelmedi mi diye kontrol etti.
"Sevgili mi yaptın kendine?"
"Saçma sapan konuşmayın hayır tabii ki de."
Cenan kaşlarını çatarak üzerine yürüdü.
"Ne bu tavır?"
Telefonu cebine koyarak yüzüne baktı ve geri geri adımladı.
"Ne tavrı?"
"Bilmemezlikten gelme."
Üzerine yürümeye devam etti.
"Bakın gerçekte-"
Bir anda ağzını kapatan elle köşeyi dönmesi bir oldu.
"Sus."
Cenan elini ağzında tutarak konuşmasını engelledi ve gözlerine baktı. Şaşkınlık ve utançla o da gözlerine baktı. Cenan ara sıra arabanın yanına bakıyordu.
"Ağzını açacağım ama tek kelime etme. Yoksa yakalanırsak görürsün."
Arif hızla kafasını salladı. Cenan yavaşca elini çekerek tekrar baktı arabasına. Arif karmaşık duygularla onu izliyordu. Sonra bir an dönmesiyle göz göze geldiler. Arif yutkunarak gözlerini gözlerine dikti. O da aynı şekli yaptı. Sonra Cenan işaret parmağını kendi ağzına götürüp sus işareti yaptı. Arif kaşlarını çatarak duvar arasından bakıp fısıldadı.
"Hakan hoca?"
Cenan duyarak ona döndü. İşaret parmağını dudaklarına götürüp dokundu.
"Sus."
Arif parmağını hissederek öptü. Cenan bunu beklemiyormuş gibi parmağını çekti. Şaşkınlıkla yüzüne baktı. Arif duvarın arasından bakmaya devam ediyordu. Hoca gittiğinde kendini düzelterek Cenan'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's only student - Arcen
RomansÖğrencisine düşkün bir öğretmen.. Öğretmeni için her şeyi göze alan öğrenci.. +BxB! +Yaş farkı! +18! Eğlencesine yazılmıştır. Karekterler ve Olaylar kesinlikle gerçek değildir.