Teacher's House

1.3K 86 341
                                    

Baştan aşağı süzmüştü onu. Resmen vücudu insanı baştan çıkartırdı. Bu kadar tatlı bir beden olacağını düşünmemişti. Evine davet ettiği tek ve ilk öğrencisi olacaktı. Hemen yanına gitti.

"Gel seni duşa sokalım, sonra bir kıyafet seçip giyersin."

"Hocam sizin bedeniniz bana olmaz ki.."

"Kaç beden giyiyorsun?"

"Xl.."

"XXL var ama yine de olur değil mi?"

"Olur yani.."

Cenan gülümsedi ve tekrar bir baştan aşağı süzdükten sonra yerine oturup onu izledi. Arif onu izleyen gözleri fark etti. Fazlasıyla kızarmıştı. Zaten kekeleyerek, sessizce konuşuyordu. Biricik öğretmenine baktı.

"Bir sorun mu var?"

"Şey hocam.. duş alacak mıyım?"

Bunu sormak bile onun için çok zordu. Ama öğretmeni hiç rahatsız olmamıştı. Aksine daha da rahattı.

"Evet, istersen tabi ki. Gel götüreyim seni."

"Sağolun hocam.."

Biricik öğretmeni gülümseyerek kalkmıştı oturduğu yerden. Onun vücuduna bakıyordu hâlâ.

"Tatlı bedenin varmış."

Arif bunu duyunca resmen dometese döndü. Sessizce söyledi.

"Teşekkür ederim.."

Öğretmeni gülümsemeye devam ediyordu. Bunu fark etmedi kendisi fakat ruhu fark edebiliyordu.

"Banyo burası, burasıda oda. Bir şeye ihtiyacın olursa haber ver, tamam mı?"

"Tamam hocam, izninizle.."

Öğretmeni sırıtarak gitti. Arif üstündeki yırtık kıyafeti çekiştirdi kendi kendine. Banyoya girdiği anda aynanın önünde ki malzemeler ilgisini çekti. Tüm bunların hepsi o koca adamındı. Daha da çok ilgilenmeden duşa girdi.

İlgisini çeken adamın; biricik öğretmeninin evinde duş almak nasıl hissettiriyordu?

Tamamen bir mucizeydi..

Duşunu aldıktan sonra ona bornoz getirmişti öğretmeni.

"Arif, aldın mı duşunu yavrum? Al bunu giyin üstüne."

Arif kapıyı açıp yavaşca aldı bornozu, sonra giydi üstüne. Kapıyı hafif bir şekilde açtı ve karşısında ki büyük adamı görünce dondu kaldı. Öğretmeni onu böyle görünce hafif güldü.

"Bu ne hal be yavrum? Küçücük durmuşsun sen bunda."

"Ne yapabilirim ki, bunlar sizin bedeninize uygun.."

"Haklısın. Gel kıyafetlerini giyin."

Arif yakışıklı öğretmenini takip etti. Büyük bir odaya gelmiştiler.

"Burası sizin odanız mı?"

"Hayır misafir odası, sen burada kalacaksın."

"Çok büyük."

"Evet."

Hayranlıkla baktı odaya. Öğretmeni onun için kıyafet koymuştu dolaba. Açtı baktı.

"Bunlar çok fazla hocam."

"Biliyorum, istediğini giyin. Belki kendi bedenine uygun bir şeyler bulursun."

Teacher's only student - ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin