Bu arada diger bolum mutlu bittigi icin bu bolumu Atakan ve Metin'e yaziyorum haberiniz olsun.
İyi okumalarr<33
_____________________
Hafta içi başlamıştı yine. Arif kendisine yeni bir arkadaş edinmişti. Gayet samimi olmuşlardı birbirleri ile birlikte. Arkadaşlarına da tanıştırmıştı çocuğu. Emre yine her zaman ki gibi kanı ısınmıştı onunda, oda samimi olmuştu çocukla. Selen de samimi olmuştu. Ancak Metin tam tersiydi. Çocuğu hiç gözü tutmaştı.
"Metiin! Bak kim geldi sınıfa."
Metin kapıya baktı. Yine o çocuk ve Arif beraberdi. Gözünü devirerek sessizce fısıldadı.
"Yine mi bu çocuk?"
Arif çocukla beraber içeri girdi ve Metin'in yanına oturdu.
"Metin! Ya baksana, Fuat geldi dedim."
"Tamam."
"Niye bu kadar soğuksun ki?"
"Soğuk falan değilim Arif. Neyse ne ben gidecektim zaten."
"Nereye ya?"
"Atakan'ın yanına."
Fuat birden şaşırdı ve Metin'e doğru baktı.
"Atakan?"
"Evet canım ne oldu, beğenmedin mi?"
"Yok. Neyse git sen zaten biz Arif ile birlikte daha çok şey konuşacağız."
"Hı hı."
Metin göz devirerek sinirle çıktı sınıftan. Arif anlayamadı Metin'in neden bunu yaptığını. Ne Metin Fuat'ı, ne Fuat Metin'i sevmişti. Metin sinirle birlikte bahçeye inip Atakan'ı aradı. Bulduğunda yanına yaklaşarak banka oturdu.
"Ne oldu gülüm? Ne bu sinir?"
"Sorma Atakan ya! Bir çocuk gelmiş en yakın arkadaşımı elimden alıyor!"
"Kim? Arif'i mi?"
"Evet! Bir de bana laf yetiştiriyor. Yok şöyleymişte böyleymişte falan filan. Banane ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's only student - Arcen
Storie d'amoreÖğrencisine düşkün bir öğretmen.. Öğretmeni için her şeyi göze alan öğrenci.. +BxB! +Yaş farkı! +18! Eğlencesine yazılmıştır. Karekterler ve Olaylar kesinlikle gerçek değildir.