21

280 42 24
                                    

- მართლა ასე გითხრა? - თეჰიონი ბრაზს ვერ აკონტროლებდა. მისთვის წარმოუდგენელი იყო ომეგის დამცირება. ის აფრთხილებდა, ხომ აფრთხილებდა ჯონს, რომ ჯიმინისთვის გული არ ეტკინა, მაგრამ მან ყველაფერი ფეხებზე დაიკიდა.

- ეგ რა არის, თურმე კანაფს ეწევა- ჯიმინს ტირილი აუვარდა- მე ფულს ვაკოწიწებ ჩემი მშობლების დახმარებით, რომ ქაის ვუმკურნალო, ის კი თავისი გამომუშავებული ფულით, შვილის დახმარების მაგივრად, კანაფს ყიდულობს.

- ეგ საიდან გაიგე?- თეჰიონს ეჭვები ჰქონდა და არ უნდოდა ეს ეჭვები გამართლებოდა მაგრამ ყოველთვის ყველაფერი, ხომ ჩვენს საწინააღმდეგოდ ხდება.

- ვიღაც ომეგის მესიჯები ვიპოვე და მან მითხრა მოსაწევს ვყიდულობ მეტი არაფერიო, მაგრამ არ ვარ დარწმუნებული, რომ მხოლოდ მოსაწევის გამოა მასთან- ჯიმინი დასევდიანდა, თეჰიონს კი ამის შემხედვარე ბრაზი უფრო მოაწვა. ყელში დიდ ბურთს გრძნობდა, ვერც ვერაფერს ამბობდა და არც დავიწყება შეეძლო.

- როგორ ვბრაზდები იმის გამო, ასე უმოქმედოდ რომ ვარ. ფაქტობრივად ხელ-ფეხი მაქვს შეკრული, რადგან ეს ყველაფერი შენ მითხარი და შენ პრობლემებს ვერ შეგიქმნი- იღრინება თეჰიონი და ჯონგუკს ათასი სალანძღავი სიტყვით ამკობს.

- კარგი დაივიწყე, გთხოვ არ მინდა ამაზე საუბარი- ღრმად ამოისუნთქა ჯიმინმა და გაიღიმა- შენ ის მითხარი შენი სწავლის საქმეები როგორ მიდის? ან იმ ბიჭთან რა ხდება?- ეშმაკურად ათამაშებს წარბებს ჯიმინი.

- აჰ, ჰოსოკთან?- ეცინება თეჰიონს და თან წითლდება- არაფერი ჯერ წესიერად მეგობრებიც კი არ ვართ- მხოლოდ ამას ამბობს რადგან აღარ უნდა ამ საკითხის განხილვა. ისედაც ყოველდღე სულელივით მომღიმარი და გულაჩქარებული დადის მის გამო.

- თუ არ გადადგამ ნაბიჯს არაფერიც არ იქნება- ჯიმინმა ოდნავ წამოარტყა თეჰიონს თავში ხელი, იმის მისახვედრად, რომ ნაბიჯი უნდა გადადგას და იმოქმედოს.

არასწორი ნაბიჯიWhere stories live. Discover now