16

290 45 56
                                    

- მარწყვი მინდა- წუწუნებს ახალ გაღვიძებული ჯიმინი და ჯონგუკის გაღვიძებას იწყებს.

- რა ხდება ჯიმინ? ჯონგუკი გაღიზიანებულია რადგან ძილს არ აცდიან.

-მარწყვი მინდა - ტუჩებს ბავშვივით ბურცავს და ცდილობს სასურველს მიაღწიოს- გთხოვ ხომ იცი ამას მე კი არა შენი შვილი ითხოვს- ისევ წუწუნებს ჯიმინი.

- ახხ, ჯანდაბას კარგი მოგიტან- ბუზღუნით დგება საწოლიდან, შარვალს და მაისურს იცვამს, ტელეფონს ჯიბეში იდებს, საფულესაც იღებს და ოთახიდან გადის.

- საუკეთესო ხარ- უყვირის ჯიმინი და ბედნიერებისგან გულიანად იცინის- პატარავ მამა ახლა მარწყვს მოგვიტანს და გემრიელად შევჭამთ, ოღონდ ცოტა შენს ძამიკოსაც უნდა გავუყოთ, მას ძალიან უყვარს მარწყვი - ჯიმინი უკვე კარგად წამოზრდილ მუცელს ელაპარაკებოდა, ამასობაში კი ოთახის კარი ჯონგუკმა შემოაღო და ჯიმინს ერთი დიდი პარკი მარწყვი დაუდო საწოლზე.

-რას ელაპარაკებოდი ჩემს შვილს?

- ვეუბნებოდი, რომ იდიოტი მამა ყავს- ბუზღუნებს ჯიმინი, თან პარკს ხსნის და შიგ იყურება.

- რატომ ატყუებ ბავშვს? რა დავაშავე ახლა?- თვალებს აწვრილებს ჯონგუკი.

- უბრალოდ მომინდა, რომ იდიოტი იყო- იცინის ჯიმინი, ჯონგუკს ლოყაზე კოცნის და სამზარეულოში გადის მარწყვის გასარეცხად.

- სულელი- ჯონგუკიც იცინის და ქაის ოთახში მიდის. პატარა ალფას აღვიძებს, მომზადებაში ეხმარება და სამზარეულოში გაჰყავს- ჩვენც გვინდა მარწყვიი- ჯონგუკი ჯიმინს ქაისთან ერთად ადგება თავზე.

- ჩემი შვილი მიიღებს, აი შენ კი ვერ ეღირსები- ენას უყოფს პაკი და ქაის მარწყვს უდებს პირში.

- მინდააა- ბავშვივით წუწუნებს ალფაა.

- უნდა დაიმსახურო- თვალს უკრავს პაკი და მომდევნო მარწყვს თავად იქცევს ბაგეებს შორის და გამომწვევად ჭამს.

არასწორი ნაბიჯიWhere stories live. Discover now