თავი მეცხრე

38 5 0
                                    

"თეჰიონი"

ეს დილა როგორც ყოველთვის როგორც ადრე ისე დაიწყო. ჯონქუქი გვერდით მეწვა ჩემზე მოკრობილიყო. მკერდში მყავდა ჩახუტული მე კი მის თმაზე თამაში დავიწყე. მისი თმის სურნელი ისე მსიამოვნებდა ასევე რბილი საყვარელი და ტკბილი ტუჩები რომლის გემოც ერთხელ მაქ შეგრძნობილი.

ნელა წამოდგომა ვცადე მაგრამ ჯონქუქის ძლიერი მკლავები ამის საშვალებას არ მაძლევდა.

-ჯონქუქ...
მის ყურთან მივიწიე და ჩავჩურჩულე.
-რა მოხვდა პატარავ?
თვალ დახუჭული მითხრა შემდეგ კი გაიზმორა. ნელნელა წამოდგა და დაამთქნარა.
-ნატკენი როგორ გაქვს?
-თითქმის კარგად.
-შენთან ლაპარაკი მინდა თაე.
-რა მოხვდა.
ლაპარაკი? რამე ხომ არ მიდის ნეტავ ცუდად ხომ არ უჭირს? უნდა მისაყვედუროს რა ხდება?
ჩემი ტვინი ფიქრებისგან განვათავისუფლე და ჯონქუქს მოვუსმინე.

-ამ ბოლო დროს არავინ ვართ სახლში და მოახლე რომ აგვეყვანა რა აზრის ხარ? სახლი სულ დასალადებელია და ჩვენ ვერ ვახერხებთ.

-კარგი აზრია ისე.

-ძალიანაც კარგი.
ხმაურიანად წამოდგა და საწილიდან გადაძვრა.

-დღეს უკვე მოვა ერთი გოგონა და შეუდგება საქმეს.
-გასაგებია.

-რა მოხვდა მოიწყინე ჩემო პრინცესა?

-ისევ მაწუხებს ნატკენი.

-ახლა წამოდი თავიდან შეგიხვევ შემდეგ კი აბაზანა მივიღოთ.

"აბაზანა მივიღოთ"

"აბაზანა მივიღოთ"

ეს სიტყვები თავში მიმეორდებოდა მოიცა მე და ჯონუქუქმა ერთად? თუ ცალცალკე იგულისხმა ღმერთო დამიფარე.

-მე და შენ ერთად?

-ხო რა მოხვდა უკვე 1 თვეა რაც შეყვარებულები ვართ.

-შანსი არაა! მე არ გავიხდი!
ნერვიულად ვუთხარი ამას კი სიცილი მოჰყვა.

-ამ ერთხელ გთხოვ არავინ გთხოვს გაშიშვლებას!

-აბა ჩაცმულმა ვიბანაო?

მხოლოდ სახლი გვაქ საერთო!(დასრულებული)Where stories live. Discover now