ავტორი პოვ:
ჯონქუქი თაეს ოთახში შედის მას კი ტკბილად ძინავს ნახევრად შიშველს.
ბიჭმა მოსაცმელი გაიხადა შემდეგ ფეხსაცმელი ბოლოს კი მაიკა.
ტან ზემოთ შიშველი ჯეონი ბიჭს მიუწვა წელზე ხელი მოხვია და მის სხეულზე მიიხუტა.ზედმეტი ხმაურის გამო თაეს შემოეფხიზლა. ქუქს ეგონა რომ წყნარად შევიდა სახლში და ასევე წყნარად თაეს მიუწვა სინამდვილეში კი მთელი სამეზობლო ფეხზე დააყენა. (😂)-ჯონქუქ?....
თაემ მშვიდად თქვა და ნახევრად მძინარემ თვალები ძნელად გაახილა.ჯონქუქი ბიჭისკენ მიიწია და ნაზად მის პატარა ცხვირს აკოცა.
კიმმა მას კი ფეხი მოხვია. ცოტა ზევით აიჩოჩნენ შემდეგ კი ჯონქუქმა თეჰიონის მკერდში თავი ჩარგო.ჯონქუქმა თავისი მარჯვენა მეტად მოხვია წელზე. მალევე კი წრეზე ხელს უსვავდა. ეს კი თაეს ძალიან სიამოვნებდა. ნელნელა დაბლა ჩაყვა იქამდე სანამ თაეს საჯდომს ხელი არ მოუჭირა.
თეჰიონი ამაზე ცოტა შეხტა მაგრამ ერტოყოდა რომარაფრის თავი ქონდა ახლა უბრალოდ ძილი უნდოდა.
ჯეონი ერთი ორჯერ გაეთამაშა შემდეგ კი მასაც ჩაეძინა......................
თეჰიონი იღვიძებს ნელა დგება საწოლიდან სასიამოვნოდ იზმორება და ამთქნარებს.
თავის ოთახში ჯონქუქს ვერ ამჩნევს არადა კარგად ახსოვს რომ გუშინ მასთან ერთად ეძინა.კიბეებზე ჩავიდა მხოლოდ მაიკით და მიირბინა სამზარეულოში მყოფ ჯონქუქთან. რომელიც საჭმლის კეთებით იყო დაკავებული. უკნიდან მიეპარა და ხელები მჭიდროდ მოხვია.
-თაე??
გაკვირვებით უთხრა შემდეგ კი გაუღიმა.-რას ამზადებ ქუქ?
ტკბილი ხმით თქვა ბიჭის სხეულს მიეკრო.-მაკარონი.
(სხვა არ ვიცოდი რა მეთქვა😂)-გასაგებია.
ბიჭი ჯონქუქთან მიიწია ლოყაზე აკოცა მალევე კი საჭმელი გამზადდა. თეფშები ჯეონმა მაგიდაზე დაალაგა თაე კი მას აწვალებდა და ემაიმუნებოდა.-პატარავ გთხოვ მაცადე საქმის კეთება.
ცოტა ბრაზიანად ასევე საყვარლად უთხრა ქუქმა თაეს.-რა მოხვდა გეხუტები.
ბიჭმა ტუჩები გამოწიდა და კიდევ ერთხელ მიეკრო ჯეონს.ჯონქუქმა ეს ვერ აიტანა თაეს იღლიებში ხელი ჩაავლო და სამზარეულოდ რაფაზე მოსვა.
მის ტუჩებს ნელა თითი გაუსვა. უფროსი კი (ანუ თეჰიონი) გაწითლდა. გული მალევე აუფანცქალდა და უხერხულად ხელებს ადებდა ერთ ადგილს.
ჯონქუქი მის ყურთან მიიწია და ენა ნაზად აუსვა შემდეგ კი პატარა ცივი ნიავი აგრძნობინა. თეჰიონს ამაზე დააჟრიალა და საყვარლად მოიკეცა. თმა ყურებზე გადაუწია რომ დაენახა მისი ლამაზი სახე რომელიც სიგიჟემდე უყვარს.
ნელა მის ტუჩებს შეეხო. ხანმოკლე კოცნები აჩუქა შემდეგ კი რათქმაუნდა ეს ყველაფერი ღრმავდებოდა. თაემ ჯეონს კისერზე ხელები მოხვია. ქუქმა კი წელზე და უფრო მისკენ მიიბჯინა.
კოცნის დროს კი თეჰიონს პატარა წამოკვნესება სცდებოდა მისი ბაგეებიდან.
მისი ხმა კი უმცროს იავნანასავით ჩაესმოდა ყურში. მოსწონსა მისი ტკბილი ხმა და კვნესა რომელიც მხოლოდ მას ეკუთვნის.ეს სიამოვნება კი გაწყვიტეს რადგან ჩაიდანმა მათ თავი შეახსენა.
წუილი დაიწყო ჩაიდანმა. ჯონქუქი კი შეჩერდა და გაზი ჩააქრო.მოდი ვაღიაროთ რომ თეჰონს მაგრა "გაუტყდა" მაგრამ რას ვიზამთ.
საჭმელი გემრიელად მიირთვეს ისაუბრეს ბევრ თემაზე.
ჭამის მერე ეხუტებოდნენ და კოცნიდნენ ერთმანეთს.თაეს კი ჯონქუქი უკვე ისე უყვარდა რომ არავის აზრი აღარ აინტერესებდა.
გინსა მისთვის პიდარასტი დაეძახათ გინდავ ბოზი. კიმს აბედნიერებდა ჯონქუქი და მისი გვერდში ყოლა. აღარაფერის ეშინოდა მითუმეტეს მისი მშობელბის რის შემდეგაც მან მომხვდარი გაიგო. მადლობელი იყო ჯეონის საქციელით.ჯონქუქს კი მოუნდა რომ თაეს თავი თავისი მშობლებისთვის გაეცნო.
კიმი დაძაბული იყო ამის გამო მაგრამ ქუქის მშობელბი არ არიან ისეთები რომ მსი შვილს მისი ბედნიერებისთვის რამე აუკრძალონ და არ მიიღებენ მათგან კრიტიკას და სიტყვებს რომ "მხოლოდ სახლია საერთო" არამედ გაუგებენ.
ჯეონს ამის სრულიად სჯერა.
___________
ესეც ახალუ სულ ღამე ვდებ რადგან სხვა დროს ვერ ვახერხებ. ახლა კი მაგრა მეძინებააა. კარგადდ🥰🥰