Uyarı!
Bu kitapta fiziksel şiddet, psikolojik şiddet, yasa dışı işler, kan, ceset vb. tetikleyici unsurlar vardır. Hassas olanların okuması önerilmez.Not: Sizi sadece isimler karakterler falan zorlar, onun dışında bir de ship var. Jaesahi. İkisi de erkek. Sadece arkadaşlar.
Bakın: ARKADAŞ. (♥️)31 Aralık Pazar 20.59 Düzenleme
Kitap Şarkı Listesi:
1. Jamie Duffy-Solas (Piano Tutorial)
2. Summertime Sadness (Radio Mix)
3. David Kushner - Daylight (1 Hour)
4. Its Snowing Like It's The End Of The World (Son kısım)
5. Jeremy Soule - Secunda (with "wind" ambience) [Extended] (1hr.)
6. Coldplay- Viva La Vida
7. Tatu - All The Things Said
8. Alexander Rybak - Fairytale
9. Treasure - Orange
10. Treasure - Lovesick
11. Treasure - Lovesick
12. Tom Odell - Another Love
13. Sertap Erener - Olsun
14. Selena Gomez - People You Know
Hepsini şiddetle öneriyorum bu kitabı okurken dinlenmeli ☃️😍🫀
İyi okumalar dilerim💎🩷🩵✨❄️
Deli zannedilmek, aşağılanmak, küçümsenmek, sevilmemek; bunları tüm hayatım boyunca yaşadım ve bugün hayatımın bittiği o gün. Lanet bir gün bugün, tarih 8 Aralık 2023. Evden gidiyorum, belki de bir daha dönmemek üzere. Beni zorla götürüyorlar, zorluyorlar ve beni tehdit ediyorlar oraya gitmem için. Bunları yapan ise keşke başka birisi olsaydı ama bunları yapan ailem dediğim, kendini beğenmiş insan iki tane insan. Anne ve baba denen ama bu görevi yapamayan varlıklar yani. Bu arada ben Asahi, direkt yazıldığı gibi okuyun ismimi. Lafı dolandırmanın bir anlamı yok, evet ismim garip, bunu biliyorum.
"Hazırlandın mı A-"
"He he, hazırlandım." dedim ve annemin duyamayacağı bir ses tonu ile "Benden kurtulmak için can atıyorsunuz." diye söylendim. Sinirlerim bozulmuştu.
Zaten çok eşyam olmadığı için siyah bir okul çantası yetmişti bile. Bu siyah çantaya o kâğıdı sıkıştırdığım an geldi aklıma. Belki de psikoloğun verdiği şeyi yırtıp atsaydım bunlar olmayacaktı.
"Orası neresi bana hâlâ söylemedin." dedim ona iğneleyici bir ses tonu ile. Bana sesimin vücut bulmuş hali ile baktı.
"Sana üç kez söyledim ama sen ya unuttun ya da umursamadın. Belki de deli olduğun içindir."
Bunun üzerine gözlerimi devirdim. Her zaman bir şeyleri unutuyor olmam benim suçum değildi. Ya da sadece insan dışı bir şeyler görüyor olmam da benim suçum değildi. Bunlar benim istediğim şeyler olmamakla beraber benim suçum da olamazdı. Sadece biraz fazla paranoyaktım, deli falan değil.
"Ben deli miyim?" diye sordum. Sert bir şekilde bana bakarak cevap verdi.
"Korkuyorum deyip ışık açıyorsun, el bileklerine hançer bağlayıp saklıyorsun ve bunu korunmak için yaptığını söylüyorsun. Psikoloğa birilerinin seni izlediğini hissettiğini ve ona bunun dışında bir şey anlatmayacağını çünkü güvenmediğini söylemişsin. Kadın garip garip bakıyordu. En sonunda obsesif kompulsif bozukluk, depresyon ve şizofreni belirtilerine karar verdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Geceler
Misteri / Thriller"İyi geceler." "İyi mi geceler?" "Yanlış anlama, seninle iyi geceler." ***** Ailesi tarafından zorla bilmediği bir yere gönderilen Asahi, burasının bir psikolojik destek ve ilaç üretme merkezi olduğuna pek inanmıyordur. İlk geldiğinde samimiliğine...