5.Bölüm:Son Mutluluk

17 7 0
                                    

1. Jamie Duffy-Solas (Piano Tutorial)

2. Summertime Sadness (Radio Mix)

3. David Kushner - Daylight (1 Hour)

4. Its Snowing Like It's The End Of The World (Son kısım)

5. Jeremy Soule - Secunda (with "wind" ambience) [Extended] (1hr.)

6. Coldplay- Viva La Vida

7. Tatu - All The Things Said

8. Alexander Rybak - Fairytale

9. Treasure - Orange

10. Treasure - Lovesick

11. Treasure - Lovesick

12. Tom Odell - Another Love

13. Sertap Erener - Olsun

14. Selena Gomez - People You Know










O yazdı. O sıcaktı; kışın dondurucu soğuğunda girdiğiniz sıcak bir kafe, dışarısı buzullar gibi iken kısa kollu tişörtünüzün üstüne giydiğiniz kazak, soğuktan donmamak için her teneffüs başında olduğunuz kalorifer gibiydi. O sımsıcak, samimi bir insandı, o yaz mevsimiydi, bense kış mevsimi.

O insanı mutlu eden biriydi, o harika bir insandı.

Birkaç saat geçmişti sarılmamızın üstünden. Değil birkaç saat, yüzlerce yıl geçse unutmazdım bu sarılmayı. Kokusu bebekler gibiydi, vücudu sıcacıktı, hiç üşümemiş gibiydi. Tüm samimiliği ile, tüm sevgisi ile sarılmıştı bana. Şok olmuştum, kabullenememiştim, normal olarak karşılamaya çalışmıştım ama ilk defa biri bana sarılıyordu. Şaşkınlık ve garip bir huzur içinde hiçbir şey demeden Jaehyuk'un bana sarılmasına izin verdim. Çünkü ben buna alışık değildim, bu kadar soğuk ve kalabalık içinde sadece bana sarılan bir dost edinmemiştim. Kendi annem bile doğduğumdan itibaren beni kabul etmiyor, bana sarılmıyordu. Babam desen beni takmıyordu bile, çok özür dileyerek söylüyorum ve rahatsız olmanızı istemiyorum ama beni siklemiyordu bile. Umurunda değildim, bu zaman kadar arkadaşım da olmamıştı. Haliyle kimse bana sarılmamıştı, doğum günlerim unutulmuş, hayallerim suya düşürülmüş, kalbim yüzlerce kez kırılmış, sevgi gösterilmemiş bir çocuk olarak büyüdüm. Burada olan birçok kişi belki de böyle büyümüştü, bilemezdik. Ama kendi açımdan söyleyeceğim, size sarılan insanların kıymetini bilin...

Şimdi bana sorsanız ölsem de bencillik yapmaz, Jaehyuk'u korurudum.

İşte iyi davranmam bu kadar kolaydı...

Çok değişik bir histi; birilerinin sizi sevmeye başlaması, sizinle vakit geçirmesi, sizi umursaması, sizin için endişelenmesi, sizi sevmesi, size sarılması... belki çoğu kişinin alıştığı bir şeydi ama ben hiç alışmamıştım, çok karışık duygular içeriyordum. Karmakarışık olmuş bir akıl ile beraber öylesine yatıyordum.

Saate bakmak istemiyordum, arkamı dönüp onun gittiğini görmek, sarılmasının sıcaklığının geçtiğini hissetmek istemiyordum. Derse gitmişti ama hasta olduğum bahanesiyle onu kandırmak zorunda kalmıştım ve o da unutup gitmişti. Galiba gerçekten iğrenç bir insanım, bunu kabul ediyorum ama Jaehyuk hayatımda gördüğüm en temiz, en saf, en iyi insandı. Nasıl benim gibi biriyle vakit geçirebilir, arkadaş olabilirdi?

İyi GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin