1. Jamie Duffy-Solas (Piano Tutorial)
2. Summertime Sadness (Radio Mix)
3. David Kushner - Daylight (1 Hour)
4. Its Snowing Like It's The End Of The World (Son kısım)
5. Jeremy Soule - Secunda (with "wind" ambience) [Extended] (1hr.)
6. Coldplay- Viva La Vida
7. Tatu - All The Things Said
8. Alexander Rybak - Fairytale
9. Treasure - Orange
10. Treasure - Lovesick
11. Treasure - Lovesick
12. Tom Odell - Another Love
13. Sertap Erener - Olsun
14. Selena Gomez - People You Know
Meraklanıyordum.
Gerçekten çok merak ediyordum... Neyi mi? Neyi olabilir, geçen Jaehyuk ile beraber gördüğümüz neredeyse saklanmaya çalışmış binayı. Zaten etrafta bu kadar kar varken kim neden bir binayı beyaz yapardı ki, üstelik burası çok kar yağışı alan bir yerdi. Özellikle yapılmış olmalıydı ve bu beni daha da delirtiyordu. Meraktan delirmek üzereydim, iki gün geçmişti ve terapi derslerini hiç dinlemiyordum. Jaehyuk beni bir kez uyardı ama düşünmekten kendimi alamıyorum ve ayrıca ilaçları içmiyorum. Onlara karşı büyük bir şüphem var, hayır, onları içmek istemiyorum çünkü bir şeyler varmış gibi hissediyorum. İlaçlar bana korkunç geliyor, içesim kaçıyor, midem almıyor. Düşünmekten iyice deliriyorum, neden böyle bilmiyorum ama orayı çok fazla merak ediyorum.
Sabah saat beş. Bu saatte nasıl ve niye uyandım bilmiyorum. Normalde en geç saatlerde bile zorla kalkardım. Benim için kalkmak çok zordu ve hiç uyanmak istemiyordum. Ama bugün ne olduysa erken uyanmıştım, hem de çok erken. Ne yapacağımı bilmiyordum, içimden bir ses kaçmamı ve oraya bakmamı söylüyordu ama ona uymayacaktım. Biraz uslu olsam ne olur ki... Gittiğim her yerde kargaşa çıkarmaya gerek yok, iç sesimi dinlemeden hayata rahat bir şekilde devam edebilirim. Hem iç sesimi dinlemezsem katil olmam veya erken ölme ihtimalim azalır.
Canım sıkılıyor, yatakta dönüp dönüp duruyorum. Başka bir işim mi var zaten, yatakta yatmak ve düşünmek... Bu düşünmek bana kafayı yedirtecek diye korkuyorum, inşallah böyle bir şey olmaz. Erken delirmek de istemem. Kim ister ki zaten, herkes sağlıklı olmak istemez mi? Ben isterim açıkçası, istemeyen de ne bileyim... O da sağlıksız yaşasın.
Can sıkıntısı ve uyuyamadığım için geçmeyen bunalım ile sinirim birleşince garip bir şey ortaya çıkıyordu. Sürekli oflayıp puflamaktansa balkona gitmeye karar verdim. Kararımı bir kez daha düşündüğümde bunun en iyi karar olduğuna kanaat getirip yavaşça yataktan kalktım. Özellikle çok sessiz olmaya dikkat ediyordum, Jaehyuk benim yüzünden uyanırsa bir de onu düşünür iyice deliririm. Bir şey düşünmemem lazım. Gerçi düşünmeyince de aklıma çok eski olan rezilliklerim geliyor. Ya rabbim... Hayır...
Bu bir felaket.
Her neyse, dolaptan siyah hırkamı alıp üstüme geçirdim ve parmaklarımı kıt kıt öttürerek odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Geceler
Mystery / Thriller"İyi geceler." "İyi mi geceler?" "Yanlış anlama, seninle iyi geceler." ***** Ailesi tarafından zorla bilmediği bir yere gönderilen Asahi, burasının bir psikolojik destek ve ilaç üretme merkezi olduğuna pek inanmıyordur. İlk geldiğinde samimiliğine...