1. Jamie Duffy-Solas (Piano Tutorial)
2. Summertime Sadness (Radio Mix)
3. David Kushner - Daylight (1 Hour)
4. Its Snowing Like It's The End Of The World (Son kısım)
5. Jeremy Soule - Secunda (with "wind" ambience) [Extended] (1hr.)
6. Coldplay- Viva La Vida
7. Tatu - All The Things Said
8. Alexander Rybak - Fairytale
9. Treasure - Orange
10. Treasure - Lovesick
11. Treasure - Lovesick
12. Tom Odell - Another Love
13. Sertap Erener - Olsun
14. Selena Gomez - People You Know
Gördüğüm kâbus ile son nefesimi verirmiş gibi uyandığımda yanımda kimse yoktu. Muhtemelen geç uyanmıştım ve derslere gelmek istemediğimi şu psikologlar dahil beni tanıyıp gören herkes biliyordu.
Derin bir nefes aldım, alnım terden su olmuştu. Uyandığım an kâbusumu unutmuştum, neydi beni bu kadar korkutan? Beni terden su yapacak, uykumda titretecek ve uyandığımda titremesi devam ettirecek kadar korkutan neydi? Neye bu kadar korkmuş olabilirdim, resmen kalbim duracak gibiydi.
Yataktan kalkıp banyoya girdim, daha doğrusu zorunda kaldım çünkü elim ayağım titriyor zaten. Ayrıca bu soğukta benim kadar mal değilseniz soğuk suyla banyo yapmazsınız, benden bir tavsiye olsun.
Üstümü giyindiğimde başımın deli gibi ağırdığını fark ettim. Canım acıyordu, başım neredeyse çatlayacaktı. Bu soğuk havada bile yanıyordum, bugün bana ne olmuştu?
Gri kapüşonlu ince hırkamı üstüme geçirip terasa çıkmaya karar verdim. En iyisi buydu, daha yapabileceğim bir şey yoktu. Yavaş yavaş odadan çıktım ve terasa doğru ilerledim. Yine asansörü kullanmadan merdivenden çıkarak bacaklarıma bu işkenceyi çektirdim.
Geldiğimde yalnız kalamayacağımı anladım, çünkü tanımadığım biri vardı. Geri aşağı inerken arkamdan bir ses geldi.
"Neden kaçıyorsun?"
O an durdum. Ne diyeceğimi bilemedim, ne yapacağımı da. Arkamda ki ses devam etti.
"Beni gören herkes kaçıyor, ben kötü biri değilim."
İçim sızladı. Ben de öyleydim, bu hisse en yakın bendim, onu yalnız bıraksaydım iç sesim hayatım boyunca susmazdı. Onu yalnız bıraktın, derdi bana. Herkes iyi olsun istiyordun, kimse kimseyi zorbalamasın ve böyle yalnız bırakmasın istiyordun ama sen bıraktın Asahi, diye beni rahatsız ederdi. Bu çok korkunçtu.
"Sadece yalnız kalmak istiyordum, üzüldüğünü bilmiyordum." dedim gelen suçluluk duygusuyla. "Bu hissi bilirim."
"Kaderdaşız diyorsun yani."
"Yani, evet." dedim ve olmayan kalbim el vermediği için geri döndüm. Biraz konuştuk, çekine çekine, hiçbir şey bizim ilgimizi çekmiyordu, konuşacak bir şey bulamıyorduk. En sonunda üşüdüğüm için içeri geçme kararı aldım. Yavaş yavaş içeri geçtim. Biraz kendi başıma ısındım, Jaehyuk'u bekledim birkaç saat ama yoktu, gelmemişti. Derin bir nefes aldım, yatakta boş boş uzanmaktan başka şeyler yapabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Geceler
Misterio / Suspenso"İyi geceler." "İyi mi geceler?" "Yanlış anlama, seninle iyi geceler." ***** Ailesi tarafından zorla bilmediği bir yere gönderilen Asahi, burasının bir psikolojik destek ve ilaç üretme merkezi olduğuna pek inanmıyordur. İlk geldiğinde samimiliğine...