7.Bölüm: Can Tanesi

26 6 4
                                    

Bölüm şarkımız David Kushner - Daylight

Bunu dinlerken okuyun💖 Medyaya koydumm💎 (Ya da diğer şarkılardan birini seçebilirsiniz.)

Kitap şarkı listesi

1. Jamie Duffy-Solas (Piano Tutorial)

2. Summertime Sadness (Radio Mix)

3. David Kushner - Daylight (1 Hour)

4. Its Snowing Like It's The End Of The World (Son kısım)

5. Jeremy Soule - Secunda (with "wind" ambience) [Extended] (1hr.)

6. Coldplay- Viva La Vida

7. Tatu - All The Things Said

8. Alexander Rybak - Fairytale

9. Treasure - Orange

10. Treasure - Lovesick

11. Treasure - Lovesick

12. Tom Odell - Another Love

13. Sertap Erener - Olsun

14. Selena Gomez - People You Know




Neredeydim ben?

Uyandığımda buranın soğuk olmadığına şaşırdım. Bir ürperme geldi ilk olarak. Halsizdim, çok halsizdim. Başım dönüyordu, karnım ağrıyordu. Bacaklarım kasılıyor gibi geliyordu, belki de stresten çok sıkmışımdır diye düşündüm. Şimdi düşüneceğim daha önemli şeyler vardı.

En son neler olduğunu hatırlıyordum evet, ama algılamakta güçlük çekiyordum. Nasıl olmuştu, biri beni takip mi etmişti? O silah sesi nereden gelmişti, acaba kim beni bulup buraya getirmişti?

Onlarca soru aklımda dolaşıyordu fakat birine bile kendimce bir cevap veremiyordum. Bir cevap vermek çok zordu. Çünkü neler olduğunu anlayamıyordum, bir ipucu bulsam bazı şeyleri çözer, sorularıma yanıt bulabilirdim belki ama tek bir ipucu dahi yoktu. Kendim bulacağım ipuçları veya cevaplar dışında da kimseye güvenmiyordum. Birisi gelip yalan söyleyerek beni geçiştirebilirdi, tabii ben herkese güvenen saf biri olsaydım. Ama öyle biri değilim ve hatta fazlasıyla güven problemim var, bu da bir sorun ama iyi tarafları da vardı elbette.

Ya da belki güven problemi denilen şey sadece bir uydurmadan ibarettir, sonuçta insanlar güvenilecek kadar iyi değildir.

Yavaş yavaş gözlerimi odayı incelemek için çevirmeye başladım. Başım döndüğü için bu çok zordu, gözlerimi hızlı döndüremezdim. Yavaşlıktan nefret ederdim ama aşırı hızlı şeyleri de sevmezdim, aynı zaman gibi...

Burası benim ile Jaehyuk'un kaldığı odaydı. Bizim kaldığımız odaydı. Şoka uğramıştım, nutkum tutulmuştu. Onlar mı sıkmıştı kurşunu, onlar mı beni yakalayıp buraya getirmişti?

Dur bir dakika, kurşun bana isabet etmiş miydi?

Soruların ve onlara kendimce verdiğim yanıtların korkunçluğu artmaya devam ediyordu. Terlemeye başlamıştım, alnım terliyordu. Bu da yavaş yavaş oluyordu. Tek sorun kalkamamamdı, hareket edememem, neden olduğunu bilmesem bile konuşamamam.

İyi GecelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin