Nem hiszem el hogy nem kapok egy normális ruhát -panaszkodok Corteznek a szekrényem előtt állva.-Nem is kell keresned, én hoztam neked -mutatja felém a zacskót amit el vettem és egy gyönyörű zöld ruha volt benne.
-Ez nagyon szép! köszönöm -adok egy puszit az arcára
-Szívesen bby,de vedd fel -nez rám mosolyogva
-öhm..ki mennél? -kérdezem pironkodva
-Miért? -kérdezi tettetett értetlenségel
-Hogy felvegyem a ruhát-mutatom fel neki a zöld anyagot -erre nem mondott semmit csak csalódottan rám nézett és ki ment,jól becsapva maga után az ajtót.
Ahj most biztosan haragszik. De még ennyi idő után sem vagyok képes megmutatni magam neki..és nem azért mert nem akarom,de egyszerűen túl gátlásos vagyok és félek,hogy nem fog tetszeni neki amit lát..
Már párszor próbálkoztunk a szexel,de csak addig jutottunk el,hogy leakarja venni a felsőm.
Persze nem miatta hanem miattam,mert nem hagytam hogy tovább folytassa. Ő ezért nem mutatott haragot amiért nagyon hálás voltam neki.Felvettem a zöld koktél ruhát aminek a csipőmnél kétfelől volt egy kisebb dekoltázsa és tökéletesen simult a testemhez.
A sminket nem vittem túlzásba, enyhe szempilla spirál és egy kis párosító na meg kevés szájfény.
Be mentem a nappaliba ahol Cortez a kanapén ülve kolával a kezében valakinek írogatott.
Vettem a bátorságom hogy oda menjek hozzá
-Picim haragszol rám? -ülök az ölébe
-Nem. -mondja de nem néz rám,még mindig a telefonját nyomkodja. -én csak némán ültem az ölében,mígnem Cortez megszolalt
-Indulhatunk -kelt fel velem együtt a kanapérolBezártuk az ajtót majd el indultunk a kocsival. Az út némán telt,egyikünk se szólalt meg.
Nemsokkal később egy kisebb bár előtt parkoltun le,majd szálltunk ki.
Cortez megfogta a kezem és rám mosolygott -Nyugi,velem vagy-mondta nyugtatás képpen. Biztos látta rajtam,hogy megszeppentem.
Némán bólintottam majd be mentünk a bárba. Kivételesen nem volt dohány szag és alkohol szag sem. Egy letisztult helyiség volt, tele velünk egy korosztályal.Cortez egy négyfős csoporthoz vitt engem.
-Csá haver -kezelt le Cortezzel egy barna srác majd a szőkével is igy tettek. Én csak elmotyogtam egy sziasztokot. Volt két lány a fiúk mellett akik nem túl kedvesen néztek rám. Még mindig némán álltam ott majd Cortez le ült és az ölébe húzott, jobb kezét a derekamra tette. A két lány gúnyosan felhorkantott mire kérdőn néztem rájuk
-khm..Ben vagyok-Mutatkozott be a Barna srác ezzel megzavarva a kínos csendet.
-Reni -fogtam kezet vele.
-Szép lány a barátnőd Cortez,szerencsés vagy vele! -mondta a szőke srác
-De még mennyire-Bólogat Ben
-Tudom én azt -Mondja Cortez mosolyogva és ad egy puszit a számra. Én fülig pirulva ültem Cortez ölében.
-El megyek piáért -mondja Dévid,akinek időközben kiderült a neve. -Mit kértek? -kérdezi ránk nézve.
-Egy vodka narancsot és egy koktélt -válaszolja Cortez helyettém,tudván hogy nekem fogalmam sincs mit lehet kérni.
Dévid el ment az italokért és nemsokkal később Ben és Cortez mosdóba mentek engem magamra hagyva a két lánnyal.
-Na és Te Reni hogyan ismerted meg Cortezt? -Kérdezi Szófi és szorít egyet a lofarokba kötött haján..csodálom hogy még van haja.
-Kilencedikben osztálytársak lettünk és 11-ben össze jöttünk. -válaszoltam röviden.
-Az igen kisapám, jó sokáig bírja veled -mondja gúnyosan a másik lány Vekna. -Időm sem volt válaszolni mivel megjöttek a fiúk.
Valamin nagyon nevettek,Cortez le ült mellém kezébe vettem a vodka narancsot és át adta nekem a koktélt.
Egy ideig beszélgettünk, jól éreztem magam hamar megtaláltuk a közös hangot,még a lányok is kedvesebbek lettek velem vagy legalábbis nem tettek gúnyos megjegyzéseket. Ez lehet az italoknak volt köszönhető mivel mindenki megivott még hármat.
Cortez lehet még többet is,mert nagyon meglátszott rajta.Fel óra múlva Cortez már a hetedik vodka narancsot akarta meg inni de nem engedtem
-Elég volt ennyi! -szólok rá és kiveszem a kezéből.
-Mit művelsz? Add vissza! -mondja erélyesen
-Túl sokat ittál,ennyi elég volt. Ideje haza menni -fel álltam és vártam hogy Cortez is ezt tegye,de ő csak ült és úgy nézett rám mint aki képes lenne megölni.
-A francba is! Mindent elrontasz-sziszegi és kirohan. -én le sokkolva álltam egy helyben, nem értettem Cortez miért akadt így ki.
-Upszi.. -mondja szofi ezzel vissza rántva engem a valóságba.
El vettem a táskám és ki mentem megkeresni Cortezt. Nem kellett sokáig keresnem mivel a kocsinak dőlve idegesen cigizett.
-Mi van veled Cortez,mióta cigizel és mi volt ez? -kérdezem mellé érve idegesen
-Mond meg te! Mi volt ez? Ne mond meg mennyit igyak,ha nekem jó hadd csináljam. Mindig muszáj elrontanod valamit -csak úgy köpködi a szavakat, mintha nem is Cortez lenne. Már nem bírtam tovább,éreztem ahogy legördül az első könnycsepp aztán a többi. Cortez szavai fájtak nagyon is, nem gondoltam volna hogy pont ő fog ilyeneket mondani nekem.
-Baszki, ne haragudj -jön közelebb és megölel -nem gondoltam komolyan-mondja és hangjában megbánás tűnik.
-Menjünk haza kérlek -mondom neki szipogva. Cortez hívott egy taxit ami úgy 5percre már itt is volt. Már félig nyugodtan ültem be a taxiba,de nem néztem Cortezre,kifele bámultam az ablakon.
A taxi meg állot én meg amilyen gyorsan csak tudtam kiszálltam és berohantam a házba. Rögtön a fürdőbe vettem az irányt, szükségem volt egy jó hosszú zuhanyra.
Kiszálltam a tusolobol és a ruháimat kezdtem keresni,de sehol nem találtam. Aztán beugrótt,hogy nem is hoztam. Nem akartam törülközőben ki Menni Cortez elé így csak szóltam neki:
-Cortez -Kiáltottam ki. Nem szólt vissza, de aztán hallottam a lépéseit közeledni.-Ezek kellenek úgy-e? -jön be a fürdőbe ruhákkal a kezében
-Igen,köszi-mondom neki szégyenlősen,mivel egy szál törülközőben állok előtte ő meg jól láthatóan végig mért. -Biccentett majd el kezdte levenni a ruháit.
-Mi-mitcsinálsz? -csak ennyit tudtam kinyögni.
-Megyek fürödni-mondja tök nyugodtan és már a nadrágját készül levenni.
-Én..öhm megyek-motyogom. nagyon zavarban voltam,el vettem a ruháim és leszegett fejjel kisurrantam a fürdőből.
Fel vettem a pizsamát ami egy rövid nacibol és Cortez pólójábol állt. Befeküdtem az ágyba és lekapcsoltam a lámpát. Úgy tettem mintha aludnék,nem akartam beszélni Cortezzel.
Folytii--->>
Sziasztok! Ha tetszik voteozz! Köszönöm, puszi 😘
YOU ARE READING
Szent johanna gimi utan
RomanceAz én elképzelésem Reniék Párizs-i életéről a gimi után. •+18!