Már nem hallom,hogy folyna a víz,biztosan végzett -gondoltam magamban.
Így is volt,két perccel később már hallottam hogy nyílik a fürdő szoba ajtaja és Cortez lépdes az ágy fele. Éreztem ahogy besüpped mellettem az ágy, Cortez be feküdt mellém és rögtön megcsapott a friss tusdürfő illata.Már majdnem elnyomott az álom amikor megéreztem egy meleg tenyeret a derekamon, Cortez közelebb vont magához.
-Sajnálom kicsim,szeretlek nagyon és te vagy a legfontosabb nekem és egyben a legjobb dolog is az életemben! -suttogta a fülembe és egy puszit nyomott a nyakamra. -Annyira jól estek a szavai,már készen álltak kipotyogni a könnyeim de vissza tartottam. Cortez nem mindig mond ilyeneket nekem sőt, nagyon ritkán. A szeretleket is csak akkor mondja ha én mondom neki,de ő tettekkel mutatja,hogy szeret és az nekem sokkal többet ér.
-Én is sajnálom Cortez -fordultam felé. -nem akartam,hogy így alakuljon a ma este és vitázni se akartam,csak féltettelek, mert te ritkán iszol és akkor is egy keveset. Ne haragudj rám,én is nagyon szeretlek téged!! Örülök hogy veled vagyok Picim -néztem a szemébe. Cortez mosolyogva magához húzott és egy szenvedélyes csókot adott amitől a pillangóim ismét életre keltek.
-Aludj jol kicsim! -Mondta Cortez amikor már elváltak az ajkaink egymástól.
-Veled csak is jól lehet-néztem rá mosolyogva. -Aludj jól te is! -adtam egy puszit az arcára és szorosan a mellkasához bújtam,ő meg át ölelte a derekam.
Egy darabig hallgattam Cortez édes szuszogását,aztán engem is elnyomott az álom.Na sziasztok! Ez egy nagyon rövid rész lett, igazából csak azért írtam meg most,mert nem akartalak rész nélkül hagyni. Remélem tetszik!!!!
Elég fárasztó napom volt szóval csak ennyi tellett tőlem,de szerintem egy nagyon cuki rész lett. Következő hosszabb és eseménydúsabb lesz! Na puszi 😘
(Ne felejts el voteozni ha tetszett a rész)
Folytii----->>
DU LIEST GERADE
Szent johanna gimi utan
RomantikAz én elképzelésem Reniék Párizs-i életéről a gimi után. •+18!