✿Cortez szemszöge✿
Nem tudom miért,de mostanában ha ideges vagyok mindig elő veszem a cigit, és azt bántom akit a legjobban szeretek,ez esetben Renit. Tudom, hogy megbántottam és szeretném jóvá tenni. Ki is találtam egy jó programot...:).
Kicsit nehezen ment rá venni Renit,hogy jöjjön el velem,mert haragudott,de végül csak be adta a derekát. Nem árultam el neki hová megyünk, legyen meglepetés.
-na kész vagy már? -nyitok be a szobába
-igen,mehetünk. -vegre,most csak 20perc volt
Be ültünk az autóba, Rebi nem is szólt hozzám de láttam,hogy sokszor rám néz.
-El mondod végre hová megyünk?-kiváncsiskodott
-Mindjart megtudod
-Fhuu, nem is kellett volna el jönnöm-csak hiszed
Bő 20 perccel később megálltam egyik haverom háza előtt, megbeszéltem vele,hogy ma nála találkozik a banda és amire megyünk mindenki legyen ott.
Kiszálltam a kocsiból majd kinyitottam Reni felől is az ajtót-Parancsoljon kisasszony -nyujtottam a kezem, amit persze nem fogadott el
-Hová hoztál, én oda be nem megyek.-puffogott
-Ne csináld már,ha tudni akarod a meglepit bejössz -rántottam vállat és megindultam a ház felé
-Jóóó, várj meg. -ezaz tudtam én
Le nyomtam a csengőt és majdnem rögtön nyílt is az ajtó
-Hello cimbi. -köszöntött a jó régi haverom Zak. Lepacsiztunk szokásunkhoz híven.
-oh hello, szépség, biztosan Cortez barátnője úgy-e? -kérdezi Renit
-Szia, öhm..igen.- szegénykém zavarban van. -gyertek csak be
A nappaliban várt mindenki majd sorra oda jöttek és köszöntek hol Reninek, hol nekem.
-Na és mióta vagytok össze költözve? -kérdezi Sarah,Renitől. Időközben össze barátkozott mindenkivel
-Már egy éve. -Néz rám azokkal a gyönyörű szemével
-És mikor lesz az esküvő?. -Kérdezi Márk. Ennél jobbat se kerdezhettél volna haver.
-Hát igazából erre még nem gondoltunk. -tenyleg nem gondoltam eddig erre,de nem azért mert nem akarom,csak nem beszéltünk erről Renivel.
-Remélem minket is meghívtok. -néz ránk Cinti
-Még meg gondolom. -húzom az agyát
-Kapdbe. -mutatja a középső ujját
Nagyon hamar eltelt az idő,pedig egész nap ott voltunk,7-kor jöttünk el. Szerintem nagyon jó volt velük lenni és ahogy láttam Reninek is tetszett.
Most épp tusolni készülök,viszem be a törülközőt meg a cuccokat a fürdőbe.Nem gondoltam hogy Reni is most itt van, a kádban ül, még nem vett észre. Gondolkodtam azon hogy ki megyek,de úgy döntöttem be ülök mellé. Óvatosan be másztam mögé,ezt persze észre vette de nem szólalt meg. A fejem a vállára hajtottam és csendben cirogattam a bőrét. Olyan jó illatta van és puha bőre, egész nap tudnám ölelni és csókolgatni pedig én nem vagyok az a nyálas fajta.
El kezdtem lágy puszikkal behinteni a nyakát amit élvezett is, hát mondanám, hogy nem csak ő,de én mást is...-Sajnálom ami tegnap volt -suttogom a fülébe,egy darabig csendben hallgat majd válaszol.
-Felejtsük el, megbocsájtok ha megteszel valamit. -oo félnem kéne?
-Mit?-kérdezem kicsit félve a választól.
-Hogy folytatod amit az előbb csináltál itt. -mutat a nyakára.
Oh te kis huncut,de szeretlekkk!Több se kellett, neki estem és egy kqrva jó menetet nyomtunk le :).
Heyhook, itt egy nem túl hosszú de nem is rövid rész, remélem tetszik.
Puszi 🤭
!!VOTEOZZ!!
YOU ARE READING
Szent johanna gimi utan
RomanceAz én elképzelésem Reniék Párizs-i életéről a gimi után. •+18!