Reggel az ébresztő hangjára ébredtem ami 5:30-at mutat. Corteznek ideje lenne felkelni,mivel megy dolgozni de ő az ébresztő hangjára megsem moccant. Óvatosan feltérdeltem az ágyban,majd a békésen alvó Cortez ölébe ültem,kezimet a mellkasára téve.
Apró puszikkal kezdtem behinteni a mellkasát,de még erre sem csinált semmit.
Végül úgy döntöttem ha ez nem jön be akkor jön az utolsó lehetőség:-Cortez!- Szólítom meg. -El fogsz késni ha nem kelsz fel -szálok le róla,mire ő vissza ránt.
-Nem akarok menni -mondja reggeli rekedtes hangon.
-De muszáj,szóval kellj fel te süni -simíom meg azt az irtó cuki fáradt arcát.
-Ahjjj,csak még 5-perc -mondja boci szemekkel
-Neem,ilyent nem játszunk! -nézek rá komolyan. -Öltöz fel én csinálok reggelit -indulok ki a szobából
-Egy kolát-kiabálja nevetve
Míg Cortez végzett én reggeliztem, müzlit amit mostanában imádok!!!
Cortez már teljesen üdén jött be a konyhába Mintha az előbbi fáradtság nem is létezett volna. Ki vett egy kolát a hűtőből és helyet foglalt mellettem a kis kanapén.-Jól áll ez a naci-néz rám vigyorogva mire lenézek magamra és látom,hogy egy nagyon rövid pizsi van rajtam amin!szamár! Van...
Éreztem ahogy az arcomat el lepi a pír.-Nem kellene indulj? -váltok témát gyorsan
-De igen,te meg aludj,este jövök-néz a szemembe.
-Nem hiszem hogy alszok,de mindegy -Mondom sóhajtva.
-Jaaajj,jut eszembe -szolalok meg ismét -Az előbb lattam kint az autót,biztos valamelyik haverod haza hozta -mesélem Corteznek mellé lépve, aki most húzta fel a cipőjét.-Tudom,írt nekem -mondja már felegyenesedve.
-Mikor vegzel? -kérdem tőle
-Szerintem 10fele -jön közelebb -szép napot babám -húz magához a derekamnál fogva -szeretlek! -lágyan csókol meg,amit én azonnal viszonzok is. Annyira puha és dús ajkai vannak,mindenem bele remeg.
Pár perc cuki bucsuzkodás után Cortez el ment engem magamra hagyva.Takarítottam aztán el mentem az egyetemre.
~~~~
Már a harmadik órán ülök amikor mellém ül egy barna göndör hajú srác,KB.180cm magas lehet,barna szemű szép mosollyal.
-Szia! Morisz vagyok-mutatkozik be mosolyogva.
-Szia én Reni -eresztek meg én is egy halvány mosolyt neki.
-Örülök Reni,mit tanulsz? Első éves vagy? Csak mert még nem láttalak itt tavaly-érdeklődik felhuzott szemöldökel.
-Én is örülök,és igen első éves vagyok,logisztikát tanulók-mutatok a könyvemre amire nagyban rá van írva.
Morisszal egész jól el beszélgettünk,leginkább szüneten mivel órán nem volt rá lehetőség. Megbeszéltük hogy holnap órák után el megyünk a közeli kávézóba beszélgetni.
Az egyetem nem olyan mint a középiskola,itt már nem kötnek nagyon baratsagokat az emberek,és eddig pár lánnyal beszéltem de azokkal is egyszeri alkalom volt. Örülök hogy itt van Morisz,úgy tűnik vele jol ki jönnek.Haza érve csináltam vacsorát és bedobtam a mosógépbe a szennyest,majd le ültem olvasni.
Valamikor be aludhattam,mert arra keltem fel,hogy Cortez az ölében visz be a szobánkba.
Le tett az ágyra majd ő is le ült mellém.-mikor jöttél meg? -kérdezem a barátomat megölelve.
-Most,de én is nagyon fáradt vagyok, szerintem reggel tusolok, nincs energiám hozzá. -veszi le a felsőjét
-Rendben és milyen napod volt? -fekszek a mellkasára.
-Fárasztó,de nem volt rossz. Neked cicam? -simítja a hajam.
-Ugyan ez,de képzeld lett egy barátom,Morisznak hívják,végzős. -meselem boldogan,mire Cortez ideges arcot vág.
-Miket beszélsz,miféle fiú? -harsan fel hirtelen
Halihó!
Ez sem lett olyan nagyon hosszú rész, viszont nagyon fáradt vagyok, három hetes gyakorlat van ami minden időmet és energiámat lesziv. Minden esetre próbálom meg írni a részeket és amikor van időm javítok azon ami ne tetszik.
Kérek véleményt,folytassam vagy ne?
(Voteozz)
Puszi 😘 jó éjt gyerekek!
KAMU SEDANG MEMBACA
Szent johanna gimi utan
RomansaAz én elképzelésem Reniék Párizs-i életéről a gimi után. •+18!