6

294 9 1
                                    


-Mit vegyek fel? -kérdezem Corteztől a szekrényem előtt állva csípőre tett kezekkel.

-Bármit -válaszolja unottan. Ő már rég el készült és most rám vár. Nem fair,hogy a fiúknak 5perc a készülődés és nekünk lányoknak egy fél nap is kevés.

Végül egy  farmert vettem fel ami a térdénél szakadt mint Corteznek, a felsőnk viszont nem egyezik. Én egy bordó színű bézs pulcsit vettem fel míg ő egy fehéret.
Még utoljára megneztem magam a tükörben és szóltam Corteznek,hogy indulhatunk mire ő felsohajtott,hogy végre.

Megbeszéltük,hogy a mai napot kihasználjuk,ha már suliba nem mentem ő meg munkába.

11körül lehetett amikor be mentünk egy kávézóba. Cortez szerint itt árulják a legfinomabb kávét, hát kíváncsi vagyok.

Kb 5-percel később már a kàvénkat szürcsöltük.
-mhmmm... ez isteni -mondom Corteznek aki vigyorogva néz

-Na ugye bby,én meg mondtam-kacsint rám mire mind ketten elnevetjük magunkat.

-Reni -hallom meg Morisz hangját mögülem mire hátra fordulok.

-Sziaa,hát te? -kérdezem tőle jogosan,mivel tudtommal most suliban kellene lennie.

-El maradt egy órám,gondoltam be jövök egy kávéra -mutatja a kezében lévő fehér kis műanyag poharat.

-Á értem-válaszolom mosolyogva.

-Ő ki? -mutat a barátomra akiről meg is feledkeztem.

-A barátja-válaszolja Cortez hűvösen,Moriszt bámulva.

-Sima barat vagy annál több?- néz rám Morisz a válaszomra várva.

-Annál több,már lassan két éve együtt vagyunk-válaszolom mosolyogva Cortez kezét megfogva,mert idő közben mellém állt.

-Értem,nos gratulálok-mondja széles mosollyal ami mintha kicsit fura lenne de biztos csak én látom úgy.

-Ha nem haragszol mi megyünk. - mondja Cortez és már húz is kifelé.

-Akkor órák után várlak ahogy megbeszéltük -kiabálja utánam.

Cortez nagy léptekkel húz maga után majd be tol a kocsiba. Be ül ő is majd se szó se beszéd be indítja a motort és kerékcsikorgatva elhajt.
2-perc sem telt el és már otthon voltunk. Cortez ahogy be értünk a házba, kézen ragadott és behuzott a hálószobába.

-Mi volt ez? -kérdezi idegesen

-Mi lett volna,ő az akiről meséltem. -válaszolom egyszerűen  -Cortez idegesen a hajába tur majd újra megszolal

-Miaz,hogy órák után vár ahogy megbeszéltétek? -kérdezi közelebb lépve hozzám.

-Tegnap meg ígértem neki,hogy el megyek vele órák után kávézni-mondom sóhajtva

-Nem mész-vágja rá azonnal.

-Miért? -kérdezem értetlenül

-Mert nem és kész! -emeli fel a hangját amitől kissé össze rezzenek

-De meg ígértem Cortez,el fogok menni -mondom hisztisen

-Mindenkinek a kedvében akarsz járni,csak nekem nem-mondja megvetően majd be lép a fürdőbe.



               Halihoooo!!

Nagyon Boldog vagyok,már 80 megtekintés van a sztorimra! Nagyon köszönöm ♡

Köszönet képpen hoztam egy kis folytatást,remélem tetszik.
Puszi 😘

              (♡Vote♡)

Szent johanna gimi utan Where stories live. Discover now