21. az a bizonyos Daria

108 6 1
                                    

Utolsó három napunk Cortez szüleinél. Az elmúlt napokban sok mindent csináltunk Cortezzel,voltunk moziban, állatkertben,tengerparton éjszaka ami annyira gyönyörű volt és még sorolhatnám. Összességében jó volt itt lenni és kicsit kiszabadulni a hétköznapokbol. Bele sem akarok gondolni hogy három nap múlva haza megyünk és Cortez megint dolgozni kell menjen, ráadásul a napokban beszélt a főnökökével aki azt mondta,hogy mostanában sok szabadságot vett ki,ezért ha haza megy, jópárszor dupla műszakot kell vállaljon.
Seggbe rúgnám a főnökét,nem is tudja milyen rossz a szerelmem nélkül aludni..:(

Amúgy nagyon rosszul keltem, hisztis voltam már akkor amikor kikeltem az ágyból. Haragudtam Cortezre amiért nem volt az ágyban.. hát miaz hogy hamarabb felkel mint szokott.
Kócos fejjel és pizsiben sétáltam le a konyhába, úgy véltem ott kell lennie. Ám amikor leértem nem volt ott. Már mentem volna ki a kertbe megnézni,hogy ott van-e, amikor egy női hang csapta meg a fülemet a nappali felől. Gondolkodás nélkül megindultam a hang irányába, a kanapén Cortez és egy lány ült nevetgélve. Egyikük sem vett észre,ezért egyet köhintettem.. 

-khm...- nagyon furán jött ki ez a hang,talán mert nemrég keltem ... De elértem amit akartam, mindketten rám néztek.

-oh,jó reggelt kicsim, felébredtél?- kérdezte Cortez felém tartva

-Amint látod fel - kicsit bunkóra sikeredett,de nem tehetek róla. -na és ki ez? -intek a lány felé. Cortez int a csajnak hogy jöjjön oda hozzánk

-Szivem,ő itt Daria -fogja meg a lány vállát

-Miféle Daria? -valahogy nem ugrik be,ismernem kéne?

-Tudoood,az unokatestvérem -nyomja még jobban a tudom szót és akkor esik le..ez az a lány akiről azt hittem hogy vele csal meg Cortez.  -emlékszel mondtam,hogy itt lesz a szüleimnél és bemutatlak neki. -egyik karjával átöleli a lány vállát amitől fura érzés lesz úrrá rajtam..pedig nem kellene, ő az unokatestvére. Bolond Renáta!

-Tényleg, el is felejtettem -hamiskásan felnevettem és oda mentem üdvözölni a lányt. -szia, Reni vagyok -nyujtottam felé a kezem amit először furán nézett,majd nevetve belecsapott...why? (Kezdem felszedni Cortez szavait..)

-Birbirimizi tanıyabildiğimize sevindim Renata. -azthiszem én lefagytam .. értetlenül meredtem a  lányra,egy szavát sem értettem.

A lány látva az értetlen fejemet röhögni kezdett és Cortez vállába csapott ezt mondva:

-Kız arkadaşın çok tatlı, onun aptal kafası hoşuma gidiyor (aranyos a barátnőd,élvezem az értetlen fejét)

-Zavallı adam muhtemelen neden bahsettiğinizi anlamıyor, ona bakın (Szegény valószínűleg nem érti, miről beszélsz, néz rá) -nevet fel Cortez.
Egy szavukat sem értettem és idegességemben megfordultam és felrohantam az emeletre. Nem ismerem a csajt,és azt sem tudom milyen nyelven beszél,egy szavát sem értem és ők ezen nevetnek? Hát nekem kicsit sem volt vicces... Be mentem a fürdőbe és megmostam az arcom. Elszörnyedtem a tükörbe nézve..hogy nézek már ki? Az a csaj sokkal szebb és milyen dögös.. istenem miért kellett így le menjek? Hülye vagyok


Nem sokkal később cortez is feljött és le ült mellém az ágyra. Már átöltözve és letusolva ültem vele szemben, kicsivel jobb mint korábban...

-Arra gondoltam el mehetnénk a tengerpartra, mi hárman és megismernétek egymást jobban. -A combomra tette a kezét amitől jóleső bizsergés járt át. Kedves tőle hogy ennyire azt szeretné joba legyek vele,de nem tudom... talán lehet jó ötlet ez a tengerpartos cucc.

Bele egyeztem,majd mindketten kerestük a megfelelő fürdőruhát.
Egy fekete,gyöngyösre esett a választásom. Viszont előtte jól kihisztiztem magam neki hogy nem tudom melyiket vegyem fel, végül ő döntött a fekete mellett.

-Kicsim, miért vagy ma ilyen hisztis? -ölelt át hátulról és a nyakamba furta a fejét

-Én sem tudom,így ébredtem -mondtam szomorkásan. Cortez szembe fordított magával és egy puszit adott a homlokomra -szeretlek!

Sziasztok! Holnap folytatom, nagyon fáradt vagyok, holnap még javitok ezen a részen.

Ki várja?❣️

Voteozz ha tetszett💗

Szent johanna gimi utan Where stories live. Discover now