9

251 7 2
                                    


Miután Cortez el ment én is kikeltem az ágyból. 9-kor lesz az első órám szóval van időm takarítani és elkészülni.
Először a fürdőbe vettem az irányt össze kapni magam.

Már úton vagyok az egyetem fele kezemben egy pékes sütivel és egy forró csokival, nyamii

Van 10 percem az óra kezdetéig, szóval nyugodtan megtudok reggelizni.

A padomban ülve majszoltam amikor valaki le ült mellém. Azonnal felnéztem rá és morisz vigyorgó arcával találtam szembe magam
-Szia -szolal meg még mindig vigyorogva
-Hello -mondom neki egyszerűen és folytatnám az evést de beelőz egy kérdéssel
-Tegnap vártalak, miért nem jöttél?  -értetlenül meredek rá aztán leesik..
-Ohh, tényleg, ne haragudj. Ki ment a fejemből -hazudok neki,azért mégsem mondhatom azt,hogy a barátom féltékeny rá és ezért nem mentem el vele kávézni.
-Hát persze, semmi baj -mondja gúnyosan mire kérdőn nézek rá.
-A barátod féltékeny és nem engedte, hogy találkozz velem ugy-e? -kérdezi. Szóval rá jött. Remek.
-Igen -mondom sohajtva
-Ez nem normális! -csattan fel és ismét kérdőn nézek rá
-lehet, hogy a barátod de nem mondhatja meg mitcsinálj,csak mert ő féltékeny -mondja idegesen
-Nem is mondja meg, ő nem szokott ilyen lenni -védem a barátom,mivel tényleg ez volt az első ilyen.
-Aha persze -mondja gúnyosan és még folytatná,de a csengő megzavarja
-Majd beszélünk, viszlát -mosolyog rám és egy puszit ad az arcomra. -lefagyva ültem a székemben, nem tudtam ezt most mire vélni,de magamban eldöntöttem, hogy ő ilyen és biztos minden lánynak puszit ad akit kedvel és jóba vannak. A gondolkodás menetemből a tanár éles hangja szakított ki.

Az órák nagyon lassan teltek és teljesen leszivták az energiám. Lustán lépkedve hagytam el az egyetemet.
A járda szélén megyek, kezemben egy bevásárló zacsival, mivel útközben bevásároltam. Hirtelen egy szürke autó áll meg közvetlen mellettem és lassan húzódik le az ablaka.
-Hát vigyelek? -kérdezi mosolyogva Morisz a kocsiban ülve.
-Semmi szükség rá,de azért köszi -válaszolom és megyek tovább de Morisz lassan követ az autóval szorosan mellettem
-Ülj már be,hamar haza doblak,ezzel kárpótolhatsz,tudod a kávé -kacsint rám -Megadoan sóhajtottam egyet és beültem az anyósülésre.
-Na hová lesz a fuvar? -kérdezi pajkosan mosolyogva

El mondtam neki,hogy hova vigyen, utánna csendben telt az út ami nem volt több 3percnél

-Köszönöm hogy haza hoztál -mondom neki ahogy kiszàlltam
-Ugyan, máskor is, na szia -intett egyet a kezével majd kerékcsikorgatva elhajtott.
Be mentem a házba, majd a konyhában leraktam a dolgokat. Már délután 5ora. 4kor jöttem ki az egyetemről.

Neki álltam főzni. Tejfölös-sajtos csirkemellett készítettem,mivel Cortez nagyon szereti és nekem sincs ellenemre, ráadásul egyszerű elkészíteni.
Már az ágyban fekszem teli hassal amikor megszólal a telefonom. Cortez neve van a kijelzőn amit furcsálok mivel ritkán hív fel munka közben.

-halo -veszem fel a telefont
-Szia cicám -mondja Cortez és hallom a hangján hogy mosolyog
-Miert hivtál,van valami baj? -kérrezem aggódva
-Dehogyis,csak hiányoztál -válaszolja és a szívem nagyot dobban.
-Te is hiányzol nekem nagyon,alig várom haza érj -mondom derűsen
-Addigra te már alszol,de reggel a karjaimban fogsz ébredni kiscicám - válaszolja huncutan
-Persze, kivéve ha a hasadon alszol édesem -mondom nevetve,mivel mindig úgy alszik
-Majd meglátjuk -nevet ő is -de most mennem kell, szeretlek -mondja
-Szeretlek, szia -még megvárta a válaszom és utánna bontotta a hívást.
Még olvastam egy kicsit majd boldogan aludtam el,mivel felhívott a szerelmem.


Sziasztok!
Tudom,hogy azt mondtam múlt héten, hogy lesz egy meglepi hétvégén és nem volt. De ti is tudjátok,hogy mivel jár egy ünnep ami nem más mint a szilveszter, szóval nagyon boldog új évet drágáim!

A meglepi viszont nem marad el, hamarosan hozom.
Addig is itt az új rész, remélem tetszik.
Puszi nektek 😍

(Voteozz )


Szent johanna gimi utan Where stories live. Discover now