22. tengerpart

103 5 5
                                    

Már a tengerparton fekszem egy napágyon Cortezzal a mellkasának dőlve és egy koktél iszogatok. A csaj 5percel ezelőtt ment el arra hivatkozva,hogy pisilni-e kell.
Franciául beszél velem,mivel csak ezt az egy nyelvet tudom a magyaron kívül, valahogy megértsük egymást. Legelőször magyarul beszéltem hozzá ezért nem értette. Mostmár rá jöttem ..okos vagy Renáta:).

Úgy érzem nekem is pisilnem kell. Valahányszor koktélt iszok mindig pisilnem kell,de mit tegyek ha egyszer ennyire finom?

-Cortez, nekem is pisilnem kell,várj meg itt. Sietek -alltam fel mellőle,és indultam is de jött utánnam

-Veled megyek,egyedül ne menj ilyen helyekre -megfogta a kezem és ment előre

-Mégis milyen bajom lenne? -kérdeztem őt követve

-A női wc mellett van a férfi is,szóval bármi történhet -nézett rám komolyan

-Hát jo. -ugyse tudom lebeszélni,ha ő így gondolja...

Na menj be írt megvarlak -nyitotta ki át egyik wc ajtaját

-Oke,te menj ki,ez a női wc -néztem rá parancsoló tekintettel

-Renata téged ide is el kell kísérni? -röhög fel mellettünk Daria

-Nem,de Cortez ragaszkodott hozzá hogy velem jön -forgattam meg a szemem Cortez felé nézve

-nahát, a kis Cortez mindig is ilyen  törődő volt -oda ment a barátomhoz és a fülébe sugott valamit

-Oké,én most be megyek -be mentem az egyik wc fülkébe és magamra zártam az ajtót. Annyira irritáló ez a lány,én próbálom kedvelni de nem megy. Mindig olyan megjegyzései vannak amik nem tetszenek nekem. Engem próbál leégett Cortez előtt,de ez nem fog menni neki.

Miután végeztem ki mentem a wc-ből de már egyiksem volt ott.
A tengerparton találtam meg őket, a lány felvett egy szoknyát és abban rázta magát, Cortez meg ezen nevetett.

-Látom így aggodsz -inteztem a szavaim Cortez felé,majd le ültem a napágyra. Nem is figyelt rám,tovább röhögte a csajt és közben valamin beszéltek. Úgy döntöttem nem figyelek rájuk,elő vettem egy könyvet és azt kezdtem olvasni.
Hirtelen Cortez felkapott és elkezdett rohanni velem,a könyv kiesett a kezemből bele a vízbe,majd én is mehettem a könyv után,mivel Cortez bele dobott. A csaj a hasát fogva röhögött,majd lepacsizott Cortezzel. Mindketten nevettek rajtam,én meg úgy éreztem rögtön sírni kezdek,ha nem megyek el azonnal. Kivettem a könyvet a vízből és Cortezhez vágtam,majd kikerültem őt és egyenesen a szállodába mentem. Ahogy ideértünk követtünk két szobát,szóval most oda tartok.

Jelen pillanatban nem vágyom semmire csak csendre,és arra hogy ez a lány eltűnjön innen. Utálom hogy Cortez közelében van. Azt hiszem már nem akarom megismerni, sőt biztos hogy nem.
Eldőltem az ágyon nagyot sóhajtva,ekkor lépett be Cortez a szobába

-Neked mégis mi bajod? -kérdezi elém állva

-Semmi bajom,csaj fáj a fejem -hazudtam

-Aha, azért vagy olyan ellenszenves Diariaval? -meg hogy én vagyok az?

-Hogy én? Szerinted én vagyok az ellenszenves? -kérdezem meghökkenve. -amiota itt van velw foglalkozol és rajtam nevettek folyton.

-Nem rajtad nevettünk, komolyan nem értem mi bajod, semmi rosszat nem tett -tur bele a hajába idegesen

-Oh nem? Akkor ki miatt dobtál bele a vízbe? Nagyon vicces volt nekem is képzelheted. -miért nem érti meg hogy nekem ezek a dolgok nem esnek jól?

-Az csak egy tréfa volt,nem kell így kiakadni ezért

-NEKEM NEM VOLT VICCES! -kiabálok rá. Nem értem mi van velem..olyan érzékeny vagyok és indulatos

-Akkor menjünk haza Reni,nem tudom mi bajod,és nem akarom hogy a hisztid miatt Daria rosszul érezze magát,szóval inkább szedjed a cuccod és induljunk vissza a szuleimhez. -hadarta idegesen és kiment.

És az nem számít én hogyan érzem magam? Ahh...hülye érzések!

Annyira rosszul érzem magam, Cortez teljesen megváltozott amióta itt van,nem is foglalkozik velem.. össze szedtem a cuccaim és átöltöztem,majd vártam hogy jöjjön meg Cortez.

-Indulunk! -mondja idegesen ahogy bejön

El vettem a cuccaim és követtem Cortezt. A lány lent várt az autonál. Amikor oda értünk átölelte Cortezt majd mondott neki valamit amit persze nem értettem és egy puszit is adott au arcára majd intett egyet nekem és elment.

Cortez kivette a kezemből a cuccaim és beragta a kocsiba majd beszállt mellém. Bevágta az ajtót és gyorsan elhajtott. A gyorsaságtol mindig hányingerem lesz,nem szeretem és most nagyon gyorsan megyünk.

-Cortez,mennél lassabban? -kérdezem már a hányás szélén. Nem válaszolt,visszább vett a sebességből és csendben mentünk tovább. Haza érve rögtön be ment a házba és hozzám se szólt.
Mégcsak nem is jött le vacsorázni hiába hívtam.
Végső elkeseredésemben jobbnak láttam lent aludni, a kanapén.
Lassan álomba sírtam magam.




Na haliiIi!!

Kérlek segítsetek!!! Milyen jeleneteket szeretnétek a továbbiakban?  Dráma/Szenvedélyes/ szomorú/tragikus/ vagy esetleg minden happy ?

Valasszatok,és magyarázzátok meg a választásotok okát❣️

Szent johanna gimi utan Where stories live. Discover now