16+!,,-Miket beszélsz,miféle fiú? -harsan fel hirtelen "
-Ma órán mellém ült egy fiú és beszélni kezdtünk. Nagyon jó fej tényleg -mondom neki nyugtatásképp
-Persze,alig egy napja ismered és nagyon jó fej mi? Talán tetszik neked? -kérdezi ingerülten.
-Cortez,csak beszéltünk. Most mi bajod? -kérdezem már kissé én is idegesen.
-Semmi, megyek tusolni. -indul meg a fürdő felé
-Oké... -motyogom halkan és már be is lépett a fürdőbe.
Nem értem Cortez miért akadt így ki,örülnie kellene,hogy lett egy barátom. Holnap erről még beszélek vele,most úgyis haragszik és én nagyon álmos vagyok.Nem tudom hány óra lehetett,de egyedül ébredtem az ágyban. Elvettem a telefonom amin éjjel 1:15-t mutatott. Gyorsan kikeltem az ágyból és el indultam megkeresni Cortezt.
A nappaliban feküdt a kanapén, oda mentem,hogy közelebbről is láthassam. Hason fekve békésen aludt. Biztos fázhatott mert a vékony takaró le volt csúszva róla.
Lassan hogy fel ne keltsem be feküdtem mellé,jobb lábam át tettem az ő lábán és magunkra húztam a takarót,majd megöleltem,már amennyire a helyzethez képest lehetett.
Nem sokkal később már én is el aludtam.A francba -hallom meg,mire hirtelen kipattannak a szemeim. -Cortezre nézek aki mellettem fekszik a telefonját nyomkodva idegesen.
-Mi a baj? -kérdezem meg,de nem tudom mennyit érthetett belőle,ez inkább valami cincogásnak hangzott,ki voltam száradva.
-Felébresztettelek? -kapja rám a fejét
-Nem,dehogy! -hazudok,bár én sem tudom miért.
-Fel 9,mind ketten el aludtunk -mutatja felém a telefonját.
-Nem baj,úgyis meg kell beszélnünk a tegnapit -ülök fel.
-Sajnálom,azt hiszem én..én csak.. -dadogja -féltékeny lettem. -teljesen új volt az érzés és nem tudtam hogy kezelni-néz rám szomorúan
-Édesem -nézek rá nagy szemekkel-én Sajnálom! Nem fogok beszélni többé vele ha azt szeretnéd, csak mondanod kell -simitom meg az arcát mire ő megfogja a kezem és ad rá egy puszit.
-Nem kérek tőled ilyent,csak majd ha lehet megszeretném ismerni -húz magához közelebb
-Rendben-mondom,mire le dönt az ágyra és lecsap az ajkaimra s vadul falni kezdi. Bal keze az oldalamon végig simit amitől a hideg végig fut a testemen. A számról le tér a nyakamra majd ott szívni kezdő,s közben bal keze felfedező útra indul a testemem,míg a másik kezével támaszkodik.
Keze már a melltartóm szegélyénél jár majd hírtelen rá markol a mellemre. A vészcsengők azonnal jelezni kezdtek a fejemben és egy hirtelen mozdulata lelöktem magamról. Szegény a földön kötött ki.-Számítottam rá,hogy ez lesz -áll fel nevetve
-Sajnálom-mondom kislányosan pironkodva
-Szeretlek bby-Csókol meg
-Nagyon szeretlek Cortez -válaszolom két csók között.
Sziasztok ismét!
Itt a kövi rész,remélem tetszik. Hamarosan jövök a folytatással, ki várja?
Szép estét!🥰
YOU ARE READING
Szent johanna gimi utan
RomanceAz én elképzelésem Reniék Párizs-i életéről a gimi után. •+18!