Suikast

31 4 0
                                    

taehyung ağzından

Nihayetinde gözlerimi açtığımda iliklerime kadar dinlendiğimi hissettim . Gözlerim Kook'u arıyordu ancak kendisi odada değildi. Etrafa yılgınlıkla baktığımda önümdeki askılıkta kendi kıyafetlerimi gördüm.

bir saniye,üzerimdekiler?!?!?!

üzerimdekiler bana ait olmayan ama mükemmel rahat pijamalardı. Herşey çok güzel fakat bu kimin ve beni giydiren kimdi? Üzerimdekileri çekiştirip çıkarırken odaya Jungkook daldı. Beni böyle görmekten rahatsız değildi.

Tae:"EŞŞEK ARKANI DÖNSENE"

"Sakin ol seni ilk defa çıplak görmüyorum":Jk

Tae:"Ne demek şimdi bu?"

"O kıyafetler kendi kendine vücuduna oturmadı":Jk

Tae:"Sapık mısın?"

"Senin sapığın":Jk

Yanına hızlıca yaklaşıp bir yumruk indirdim. O ise yanağını ufalayarak pişkin pişkin gülümsedi.

Tae:"Şu şakaya son ver artık"

"Kim söyledi?":Jk

Tae:"Neyi?"

"Şaka olduğunu":Jk

Tae:"Benimle dalga geçme Kook, bir tane daha yumruk geliyor"

"Sen buraya ne için geldin?"Jk

Tae:"Seni görmek için"

"Cidden mi?":Jk

Tae:"Ya ya çok seviyorum seni,hayranım sana (!) Jungkook yemin töreninde ettiğin ilkelere ne oldu senin? Mantıklı düşünebilme yeteneğine ne oldu? Ahlak kuralları,etik olma? Ha!"

"Tamam o zaman ciddi soruyorum, niçin geldin?":Jk

Tae:"Toplantı yapmaya geldim"

"Hm şu ulakta yolladığın şeyler":Jk

Tae:"Evet onlar"

Junkook dilini birkaç saniye yanağına bastırdı.

"Müttefik olmaya hazırım":Jk

Tae:"Ne?"

"Müttefik olm-":Jk

Jungkook lafını tamamlamadan içeri kapı kulu girdi. Krallığımdan bana mektup gelmişti. Ulağı aldım ve mührünü açıp okumaya başladım.

Taehyung
Jimin'in krallığa bu akşam döneceğini söylemiştiniz , ama Jimin dünden beri yok ve arabasının soytarıların çok bulunduğu yoldan geçtiğini düşünüyoruz. Korkarım ki Jimin, dönüş yolunda suikaste uğradı ve kayıp.
Suga

Jimin,dönüş yolunda suikaste uğradı ve kayıp.

Jimin,dönüş yolunda suikaste uğradı ve
kayıp.

JİMİN DÖNÜŞ YOLUNDA SUİKASTE UĞRADI VE KAYIP?

Şaka olsun,lütfen şaka olsun...

.
.
.

Tae:"ŞU SİKTİĞİMİN ARABASINI DAHA HIZLI SÜRÜN!"

Ben içine ruhumu sığdıramadığım bu arabayla Jimin'in kaybolabileceği yerleri inceliyordum en küçük yerine dek. Araba ilerlerken bir anda durdu.

Tae:"Ne oluyor neden durdu?"

Etrafa bakınırken bir anda arabanın kapısı açıldı. Yüzünde maske var ve evet bu bir soytarı. Korkudan titreyen nefesimi dizginlemeye çalışırken elindeki hançeri boynuma dayadı ve kolumdan tutarak dışarı çıkardı. Vücudumdaki eller uslu durmamı sağlamaya çalışsada ben hala çırpınıyordum.

Ve karnıma inen bir bıçak darbesi
birdaha
birdaha
ve birdaha...

Yere yığıldım gözlerim geri geri giderken...

kısacık bi keyfine bölümü yazdım hehe :) Aramızda kalsın belki birkaç kişiyi öldürebilirim 🤫

Love To Enemy // Taekook FicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin