BÖLÜM 6

157 18 17
                                    

Bol bol yorum yapın olur muuuuu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bol bol yorum yapın olur muuuuu.

HYBE binasında sürekli stüdyodalardı. Arin'in abisi Kore'ye dönmüştü ama bir türlü görüşememişlerdi. Bu akşam bir saatte olsa kaçıp onunla görüşmek istiyordu.

Asansöre binip alt kata inecekti. Acıkmıştı ama diyete başladığı için yemek yiyemiyordu. Bir kahve içip açlığını bastırma niyetindeydi.

Diyete başlamış olmasına bütün grup üyeleri şaşırmıştı. O da şaşkındı bunun nasıl olduğunu o da anlayamamıştı. Sadece onda kendiliğinden değişen bir şeyler vardı ama hayatından hoşnut olduğu da söylenemezdi.

Asansör önüne geldiğinde sol eli ile düğmeye basıp bekledi. Kısa sürede asansör geldi açılan kapıdan içeri girdi ve asansörün boş olmadığını gördü.

"Merhaba şey adın neydi."

"Arin" dedi genç kız soğuk bir sesle. Asansör çalıştı.

"Ah doğru Harin"

"Arin dedim aslında kulaklarınızın iyi duyduğundan emin miyiz oldukça yakın mesafeden bile yanlış duydunuz beni. Henüz gençsiniz aslında"

"Sevgili Arin benimle savaşmaya kalkma sakın ve benim olana göz dikmeye de kalkma. Ne demek istediğinizi anlamadım da deme. Sende biliyorsun ki biz kadınlar hissederiz."

Arin alaylı bir gülüş sundu.

"Yanlış hislere kapılmışsınız. Sizinle ya da onunla hiç bir alakam yok. Tamamen kendi yoluma odaklıyım."

Kadın güldü. "Akıllıca olur Harin."

Arin güldü. İsmini çok iyi bildiğinden emindi. Onu araştırdığına bile emindi. Ses etmedi. Yanlış anlaşılmıştı ona göre. Kadında bunu anlayınca kafasını ona daha fazla takmayacaktı bunu biliyordu. Tabi ki işler onun sandığı gibi ilerlemeyecekti.

Aklımızın almayacağı şeyler yaşardık bazen. Kalbimiz bizden habersiz öyle adımlar atardı ki elimizden hiç bir şey gelmezdi.

Arin'de yaşayacaktı bunları. Bugüne kadar kibri üstün gelmiş ve kimseyi kendinden çok sevememişti. Bu büyü bozulacaktı. Arin'in hayatı için yeni kurallar yeni çarpışmalar yazılıyordu.

Asansör durdu. Arin tek kelime etmeden indi.
"Bütün aptallar beni buluyor"dedi.

"Kimmiş o aptallar."

Hep arkamdan bu adamın sesini duyuyorum diye düşündü Arin. Arkasını döndü ve Min Yoongi'ye baktı. Saçlarını Griye boyatmıştı ve çok havalı duruyordu.

"Çok sık karşılarşır olduk Sunbae."

"Aynı şirketin içindeyiz. Önceden tanışmadığımız için birbirimize dikkat etmiyorduk ama şimdi tanışıyoruz ve birbirimizi fark ediyoruz."

Black & Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin