İyi okumalar kuzularr...
Koltukta oturmuş birlikte kahve içiyorlardı.
"Biraz garip hissettiriyor bu"
"Garip hissettiren nedir Arin."
"Dört ay boyunca nerelerdeydin? Bir anda çıkıp geliyorsun ve benden hoşlandığını söylüyorsun hadi ama"
"Arin biraz daha açık sözlü olur musun?"
"Birbirimizi tanımıyoruz. Hızlı gitmek istemiyorum. Hoşlanmış olabiliriz ama bence birbirimizi tanımaya ihtiyacımız var."
Min Yoongi'yi tanımaya çalışmak akıllıca bir hamleydi. Yoongi erkek arkadaş kavramı için uygun biri miydi? Genç kızın bunu anlaması gerekiyordu.
Biliyordu hızlı başlangıçlar her zaman için tehlikeli olurdu.
"Anlıyorum, bana güvenmiyorsun ve tanımak istiyorsun"
"Yoongi sana güvenilmez birisin demek istemiyorum sadece birbirimizi tanımaya ihtiyacımız var. Gerçekçi olmak istiyorum bir dramanın içinde değilim öylece evime gelip beni öpmen bana doğru gelmiyor sanki şansımızı zorluyormuşuz gibi hissediyorum."
Yoongi kahvesini masaya bırakıp ayağa kalktı.
"Sanırım gitme vaktim geldi. Açıkçası biraz... her neyse bir şeye ihtiyacın olursa bana yazmaktan çekinme. Araya da bilirsin saat kaç olursa olsun."
Arin'de ayaklandı.
"Konuşmayı burada sonlandırmak istiyorsun yani."
"Evet ve Arin şunu söylemek istiyorum ki fazla karamsarsın. Bazen hayat akışına bırakılarak yaşanmalı. Duygularının açığa çıkmasına izin verip yaşayıp gitmelisin."
"Bilinmezlikte yaşamayı sevmiyorum Sunbae"
"Yeniden sunbae oldum öyle mi? En iyisi gitmek olacak" deyip gülümsedi Yoongi.
Halbuki buraya gelirken çık farklı hayeller kurmuştu.
*********
Korkuyordu bunun başka açıklaması yoktu. Sevgi hayatın temel taşlarından biriydi ama ya biterse diye düşünmekten yorulmuştu.
Min Yoongi'den hoşlanıyordu ama bunun getirilerine de yüreği yetmiyordu. Her şeye karşı korkusuz özgüvenli olan Kim Arin söz konusu o olduğunda geri durması gerekiyormuş gibi hissetti.
"Ne yani ona cidden böyle mi söyledin. Tanrım adam ayağına kadar gelmiş. Senin neyin var neden bu kadar aptalca davrandın ki?" Jessi genç kızın bu tavırlarına sinirlenmişti.
"Korkuyorum"
"Ne dedin sen?" Jessi şaşırmıştı. Kim Arin'den bu kelimeyi duyacağını hiç düşünmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black & Min Yoongi
Fanfiction"kukla olmak istemiyorum. Özgür olmak ve sanatımı yaymak istiyorum" "Peki, bunu bay Bang'a iletirim. Akşama anlaşmamızı fesheder artık."