MESAFELİ SAMİMİLİK

348 27 8
                                    


BEŞİKTAŞ'A GENÇ YETENEK!!!

Kadrosunun yaş ortalamasının gittikçe yükseldiğini fark eden Beşiktaş yeni sezon için düğmeye bastı. Genç yeteneklere fırsat vermeyi hedefleyen Beşiktaş, Antalyaspor'un genç ve yetenekli santraforu Ege Han Korel'i gözüne kestirdi. Çıktığı 19 maçta 8 gol, 6 asist ile takımına katkı sağlayan Korel'in Beşiktaş için büyük bir avantaj olacağı düşünülüyor.

Haberin devamı için tıklayınız*

Okuduğum haberin etkisinden çıktığımda gözlerimden yaş geldiğini fark ettim. Demek sonunda başarmıştı. İlk önce futbolcu olmuş daha sonra da asıl hedefine ulaşmıştı. Beşiktaş Futbol Kulübü'nün kapısından içeri girecek o formayı gururla ve büyük bir azimle taşıyacaktı. O zamanlar yanında olamasam da buralara kolay gelmediğini biliyordum. Alt yapıdan ayrılıp ilk haberlere çıktığından beri onu gizliden takip ediyordum. O bilmese de başarısıyla gurur duyuyordum.

 Ara sıra anlık bir cesaretle ona yazmayı düşünsem de o cesaret geldiği gibi gidiyordu. Yine de bir kere onunla konuşma fırsatı yakalayabilmiştim. Tabi ki o, ben olduğumu bilmiyordu. Yönettiğim futbol sayfası hesabında Ege Han ve kariyeri hakkında düşüncelerimi ve gözlemlerimi paylaşmıştım ki bunu hemen hemen her futbolcu için yapardım. Ege Han'ı yazarken biraz abartmış olacağım ki bana teşekkür emojisi atmıştı. Şu dua emojisi olan. Bir emojiye bile heyecanlanmam akıl işi değildi. Bu durumu önemsemedim sonuçta kim yıllar sonra çocukluk arkadaşıyla konuşsa heyecanlanırdı değil mi?

Şimdi yüz yüze gelmek zorundaydık. Çünkü karşınızda Beşiktaş futbol Takımı'nın yeni stoperi Semih Güçlü'nün menajeri duruyor.

Bu durumun elbet bir gün başıma geleceğini biliyordum. Çünkü o her ne kadar futbolcu olmak için çabaladıysa ben de bu menajerlik için çabalamıştım, buna tutunmuştum. Onu kaybettiğimde elimde tek kalan şey bana anlattığı hayalleriydi. İşte o zaman ben de bir hayal kurmuştum. Ege Han hayallerini gerçekleştirirken olanları uzaktan değil yakınındayken izleme hayalleri..

Ancak yaş aldıkça bu hayallerden uzaklaşmıştım. Çünkü birinin kalbine yakın olmakla fiziken yakın olmak aynı şey değildi. Şimdi ben ona ne kadar yakın olursam olayım hiçbir zaman eskisi gibi hissedemeyecektim. Çünkü her zaman kalbinden kilometrelerce uzakta olacaktım. Bu küçük bir çocuğun kalbini kırmanın bedeliydi ama hayatın atladığı bir detay vardı. Ben de o zamanlar küçük bir çocuktum. Kardeşi için endişelenen küçük bir kız çocuğu. Arkamdan bana sımsıcak kollarını saran İpek sayesinde karalar bağlamayı bıraktım

"Haberleri duydun mu" diyerek yanı başıma oturdu. "Bu durum beni futbolcuların çalkantılı aşk hayatından daha çok heyecanlandırdı."

"Şok şok şok eski aşıklar kavuşuyor." Somurtarak ona baktım. "Ben bu tepkiyi biraz abartılı buldum. Bacak kadar boyumuz vardı sen aşk diyorsun." diyerek ona meydan okudum. O sırada elini cebine attı ve telefonundan açtığı bir haberi tabiri caizse gözüme gözüme soktu.

"A Milli Futbol Takımı ve Bayer Leverkusen'in yıldız futbolcusu Hakan Çalhanoğlu, Sinem Gündoğdu ile hayatını birleştirdi. Almanya Bundesliga ekiplerinden Bayer Leverkusen forması giyen milli yıldız Hakan Çalhanoğlu, çocukluk aşkı Sinem Gündoğdu ile dünyaevine girdi. Çalhanoğlu'nun doğup büyüdüğü kent olan Mannheim'daki düğün salonunda gerçekleştirilen törende takım arkadaşları da bu güzel gününde kendisine eşlik etti."

Gerçekten böyle bir şey olacağına inanıyordu. "Yalnız bu çift boşanma aşamasına gelmişlerdi hatırlatırım. En son bu yüzden aşka inancını kaybetmiştin." dedim gülerek. Ciddi bir şekilde bu durumu travma haline getirmişti. On saniyede bir birine kendini mıncıklatıp "Kabustayım değil mi? N'olur beni uyandırın" diyordu. İyi ki boşanmadılar. Yoksa ben gidip Allah Peygamber aşkına boşanmayın diyecektim.

ALTIN GOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin