Lanet olası olan alarm sesiyle uyandım yine her gün saat 6 da uyanmak yoruyordu beni sonuçta okuldan alınmıştım nede olsa okulu okuyamıyordum. Bu yüzden iş başı dedim kendi kendime yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım dişimi fırçaladıktan sonra hemen hazırlandım çalıştığım restorana doğru yol aldım kulaklıkları taktım yürümeye başladım. Ve şükür gelmiştim patron da yeni gelmiş içeride oturuyordu .
- günaydın Burak abi
-gunaydin Viyan"Diğer çalışanlar daha gelmedi mi" dedim Kendi kendime acaba
Hemen işe koyuldum etrafı toplayıp temizledim art arda gelen rezervasyon aramalarından artık yorulmuştum diğer çalışanlar geldiğine göre işi onlara devrettim ve başka bir işle ilgilendim
- bugün yoğunluk, rezervasyonlar çok yoğun sizden müthiş bir enerji bekliyorum . Dedi
- tamam patron
- Didem; hepimiz bir bölümle ilgilenelim ki birbirine karışmasın hem bu sayede daha kolaylaşır ve işimize yoğunlaşıriz dediğinde.
- tunç tamam o zaman. Ben masaları sileyim sizde servisi yapın .
Tamam tunç dedi Viyan
Masaları sildikten sonra müşteriler gittikçe çoğalıyordu bunu farkına vardığımda diğer arkadaşlarima haber verip hemen servise başladık .
.
.
.
.
.
Artık müşteriler bitmişti benim ise ayaklarıma sanki kara sular inmiş gibi hissediyordum Burak abi bide ben kalmıştım restoran da
-Burak abi hadi Viyan" kapaticam restoranı dediğinde" benim kalkicak halim yoktu
O yüzden burak abi ye ben burda biraz daha kalsam olur mu Biraz dinlenir restoranı kapatırım.
- tamam o zaman sen anahtarı al çok geç kalma kapatırsin sen restoranı hadi iyi akşamlar .
- oturup kendime tekir'den yarem şarkısı açıp dinledim o sırada birşeyler atıştırıyordum . Saat in bu kadar çabuk geçmesini hiç beklemiyordum ki saat 23 .42 olmuştu saatin farkına vardığımda abimi aradım .
- abim cevap vermedi . Annemi aradım cevap vermiyorlardı sanırım uyumuşlardi .
- bende bu geceyi restoranda geçirmeye karar verdim . Kapıyı kilitleyip yere bir battaniye serip uyudum
- sabah bir gürültüyle uyandım ki deprem oldu sandım ve abim yiğit ile Burak abinin sesini duydum ve hemen kapıya yönelip kapıyı açtım .- sen geceyi burda kimle geçirdin . Dedi abim
- o sırada ben sizi dün gece aradım siz cevap vermeyince eve gelemedim gece geç saatleriydi korktum .- abim ise ; yalan söyleme lan kimi kandırıyorsun sen ben yer miyim bu numaraları diyordu ki ...
- Burak abinin sesini duyar gibi oldum ve kafamı kaldırdığımda neden kızıyorsun kıza dedi.- sen karışma patron bozuntusu seni alakadar etmez o benim kardeşim istediğimi yaparım.
- burası benim mekanım ve senin kardesin ise benim çalışanım elbette ki karışırım dedi Burak abi .
- yiğit abim ise sen kimsin ki benim kardeşimle arama giriyon dedi tam burak abi 'ye yumruğu geçirecekti ki
Bir kişi yiğit abimin kolunu tutup arkaya yasladigini fark ettim ve ortamı sakinleştirmeye çalıştım .- o sırada Burak abi den içeri girmesi ve sorunun daha da büyümemesi için rica ettim .
- abim kendi kendine söyleniyordu ki arayan kişiye baktığında yüzünde güller açtı ve arabasına binip gitti .
- abimin bir aramayla saakinlestigini görünce sevgilisi Tülin olduğunu anladım .
- abimi arabasına binip gittikten sonra abimin patronuma vurmasını engelleyen adama. Baktım ve teşekkür ettim .
- teşekkürler bu arada .
- you're welcome ( rica ederim ) Dedi...
.
.
.
.
.
.
.
.
. Evet bu ilk bölüm umarım karakterleri ve bölümü beğenirsiniz. Okuduktan sonra oylamayi ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum iyi okumalar.💝Instagram: sevgisoylu36
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIN AYAK İZİ
ActionDiyarbakır da zorluklara rağmen hayatta kalmak isteyen kız Viyan deniz yanar ile Almanya'dan Türkiye'ye turist olarak gelen Alex brown ın aşk romanı (gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanmıştır.) . . . . . . Hepinizi okumaya bekliyorum iyi okumalar...