10. bayılma

32 3 0
                                    

Baya konuştuktan sonra didemin kaş göz işaretleri fln bitmiyordu bende mecburen işime dönmek için konuşmayı bitirdim.

"Görüşürüz Alex sonra konuşuruz."
Tamam Viyan sonra konuşuruz .

Alex dışarıya çıktığında Didem bana soru makinesi geliyor gibi bir his bıraktırmıştı.
Dememle didemin yanıma gelmesi bir oldu . "Günaydın Viyan ." Ee anlat ne oldu neler oldu ,neden ağladın , o yanındaki kız kimdi yoksa sevgilisimiydi , sende mi ona aşıksın o yüzden mi ağladın ?

Bir nefes al Didem sakin ol , anlatıcam sana , gidip dideme olanı biteni anlattım.

Didem ise şok olmuş bir şekilde bana dik dik bakıyordu. Hafifçe sırıtarak, "bana öyle bakma kız" dedim .
Oda kahkaha atarak karşılık verdi .
Yakışırsınız enişte bey'le dedi .
Birazcık kızardım. Öyle demesini beklemiyordum.

Patronumuz ise biz güldüğümüz sırada yanımıza geldi.
Ne oldu bana da anlatın bende biraz mutlu olayım güleyim dedi.

Patronun öyle demesiyle ikimiz de kafamızı çevirip Burak abi ye baktık .
Burak abi özür dileriz . Dedik . Hemen şimdi başlıyoruz dememizle , sakin olun be kızlar "dünya boşe ketiye heyri" (dünya boştur takmayın. ) demesiyle , bizde hafifçe tebessüm ederek , biz kalkalım artık müşteriler gelmeden hazırlık yapmamız lazım .

Burak abi ;Tamam size "kolay gelsin." Dedi .
Teşekkür ederiz abi .

Sözü bitirir bitirmez işe başladık . Bu sefer yemekleri güzel yapabilmek için kendimizi geliştirmek için yemeği ben hazırlamak için mutfağa gittim .
Ellerimi yıkadıktan sonra bayılmışım .
.
.
.
.
.
Uyandığımda başıma Alex, Didem , Burak abi, toplanmış yüzüme boynuma bileğime kolonya sıkıyorlardı.

-Ne oluyor ya niye başıma toplandız , onlar ise uyandığıma mutlu olmuş bir şekilde , hafifçe gülümsediler . Bende bayıldığımın farkında değildim.

-Biraz sonra ambulans gelicek ,iyi misin Viyan?
- iyiyim gibi başım çok ağrıyor, dedim ağrı, sızı içinde.
- düşerken kafanı çarpmışsın o yüzden ,
Bende kalkmak için hamle yaptığımda izin vermediler ve bekle ambulans gelicek zaten neden hareket ediyorsun dediler.

- ben ise ambulansı reddederek kalktım. Çok ısrar etmelerine rağmen hastaneye gitmeyi red ettim .

- Ama başımın çok ağrıdığı bir gerçekti . Kalktığım gibi midemin bulanmasıyla lavaboya koştum.

Alex arkamdan gelip iyi misin Viyan ? Dedi . Ben cevap veremedim iyi olmadığım için.

Buz getirin kafasına koyun şişmesine engel olalım , bari dedi.

- tabi ben bunu da red ettim .

Gidip bir sandalye 'ye oturdum . Ve beni ikna etmeye çalışıyorlardı.

Neyse ben kalkıp çalışayım.

Dediğimde ayağa kalkıp bir kaç adım atar atmaz . Yine bayılmıştım.

.
.
.
.
Bu sefer gözümü açtığımda Alex'in arabasındaydım . Didem hepsi arabaya binmişlerdi.

- bu bayılmalarımın hiç hayıra karşı olmadığını sezdim . Bunun farkındaydım ama gitmek istemiyordum .
Ben iyiyim gitmek istemiyorum, dediğimde Alex bana dönüp sen bana lazımsın, ben seni seviyorum. Dedi
- biraz ikna olmuş bir sekidle hastaneye gidiyorduk hep Beraber .

Acile gittiğim sırada direk sarı alana alındım.

Ve doktor bir sürü test istedi. Bende anlam. Vermeyerek gerek var mı? dedim .

Evet gerek var neyin var ,neden bayıldın kafanda çarpma sonucu ne oldu bilmemiz lazım.

Zaten zorla getirdiler yapıcaz mecburen ,
Bir sürü test sonuçlarını beklemeye başladık.

Ben Alex'e dönmüş bir şekilde neden bu kadar streslisin bir şey olmaz dedim .

- inşallah bir şey olmaz , 'ben seni çok seviyorum',dedi bir anda , yüzüm kızardı utandım öyle söylemesine ,

- "bende " dedim sessiz bir ses tonuyla , Alex ise bana döndü baktı , ne dedin senn , tekrar söyle .
- hiç birşey söylemedim dedim gülümseyerek, Alex ise tekrar soylememi bekliyormuş gibi bana baktı. Bende gülerek tepki verdim .
.
.
.
.
2 saatin ardından MR , TP v.b bide kan testlerinin sonuçları için bizi odasına çağırdı doktor .

İçeri geçip oturduk, " sizi dinliyoruz." Doktor bey , hiç bir şeyim olmadığını siz de söyleyin , inansınlar artık . Demem ile ,doktor beni durdurdu .
- stresten bayılmışsın buda kafa travmasına sebep olmuş

- Ben ise korkmuş bir şekilde doktora dikmiş gözlerimi bakıyordum.
-
.
.
.
.
.
Bu bölümü burada bitiriyoruz . Diğer bölümler de görüşmek üzere sağlıkla kalın kitapla kalın , hoşçakalın.

Instagram;sevgisoylu36

AŞKIMIN AYAK İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin