tamam Alex dedim . Diyarbakır güzel şehirdir . Umarım seversin dedim . Ve ben kalkayim artık patron görürse kızar . Dedim
- içeriye çay içmek için gittiğimde Alex çoktan gitmişti bile ..
.
.
Bugün her cuma olduğu gibi erken çıkmıştım restorandan . Didem Viyan gel biraz takılalım dediğinde saat e baktım ve daha erken di gitsem birşey olmaz dedim .Didemle beraber biraz eğlendik mağazalara gittik kıyafet denedik bir kaç tane kıyafet aldık sonra birlikte yemek yedik sonra yemeğimiz bittikten sonra eve gideyim dedim . Ama Didem çay içelim gidersin dedi peki . Dedim
- bakar mısınız.iki çay alabilir miyiz dedi . Çayı beklerken sohpet ettik . Tunç'a git gide aşık olduğunu anlatıyordu .
Bende onu kırmak istemedim ve hiç yorum yapmadım sadece emin misin dedim .Didem anlamamış bir sekilde bakarken aşık oldugumdan mi dedi . Evet dedim
Tabiki de Viyan onu görünce bir başka oluyorum dedi .
Ben sadece öyle oturuyordum onu dinliyordum bir süreden sonra saatin 23: 05 geçtiğini fark ettim alelacele kalktım masadan geç kaldım dedim .eve ,ne olacak ya sonuçta eve gidiyorsun dedi .
İçimden kimse kimsenin içindekini anlamıyor dedim demekki buymuş insanın hayat hikayeni bilmeden konuşması atıp tutması diye mırıldandım .
Ne dedin dedi , bizimkiler biraz kızıyor da o yüzden ya dedim . İçimdeki yangınları kapatırcasına gideyim dedim eve gitmek istemeyerek . Eve gitmek için dolmuşa binmem gerekiyordu 5 dakika bekledim ve dolmuş yoktu çünkü saat geçti farkındaydım nasıl eve gidicem ben diye düşünürken mecburen taksi tutmak zorunda kaldım .
Taksiyi çağırdım biraz bekledikten sonra sonunda gelmişti hemen bindim . Evin adresini tarif ettikten sonra ikide bir saate bakıyordum sonunda geldiğimizde saatin 23:47 olduğuna baktım ve korkudan eve nasıl gireceğimi düşünüyordum ışıklar açıktı uyumamışlardi . Parayı taksiye verdikten sonra yavaş yavaş kapıya yöneldim. Kilitle açmaya çalışırken kapıyı abim açtı .
Korktugum için yüzüne bakmadım içeri girdim .
-Ve bu saate kadar nerde ne yaptın hesap ver dedi ne halt yedin anlat lan.
Sen söyleme ben biliyorum orda burda takılıyorsun ne hakla kızım kimden izin aldın sen benden izin aldın mı ? Bide cafelere gidiyorsun seni öldürmek istemiyorum zorlama şansını. Dedi
Hem kendisi sorup hem kendisi cevaplamıştı .
Abi yemin ederim ki kötü birşey yapmadım sadece biraz arkadaşımla gezdim .Bide utanmadan cevap mi veriyorsun dedi . Abim
Yüzümde bir yanma hissettiğim an tokat attığını anlamıştım. Ağlamak istemiyordum gizliden sildim gözyaşı mi
Arkama dönüp baktığımda annem oğlum yapma yeter kızın bir suçu yok sadece arkadaşıyla gitmiş o kadar bir daha sana sormadan gitmez dedi .
Annemin bu sözlerine mutlu bile olamıyordum çünkü sana sormadan çıkmaz diyordu . Babam burda varken ondan niye izin alıyorum ben ya dedim kendi kendime .
Çıkamaz zaten hele bi çıksın gör bak sana napiyorum sadece işe gidiceksin anladın mı başka yer yok sok bunu kafana . Dedi
"Annem ,tamam oğlum." Dedikten sonra iyice kafayı yemiştim.
"Şimdi git odana zibar yüzünü görmek istemiyorum."
Birşey yapamadığım için babama baktım tekrar bir umutla belki bir şey der diye . Her zaman ki gibi boşa çıkmıştı umudum ve kalkıp odama gittim .
.
.
.
.
Sabah saat 9 gibi uyandım hafta sonu zaten işe gitmiyecektim . Biraz daha uyuyayım dedim annem geldi başımda durdu kalk uyan geç oldu . Evin temizliği var bulaşığı var hadi kalk geç dedi .Biraz sinirlerim bozuldu tabi hafta sonumu mahvettiler yine kalktım etrafı topladım sildim süpürdüm. Tam odama gidicektim annem nereye dedi .
Dinlenicem dedim.
Öğle yemeğini benmi yapicam dedi . Hadi git yemek yap . Tamam dedim daha erken annem ise sana şimdi yap dedim kızdırma beni dedi .
Yemeği bitirdikten sonra odama çekildim .
Instagram'a girdiğimde tanımadığım bir kişi bana istek atmıştı.
" İsteğini kabul etmedim çünkü sadece tanıdıklarımi takip ediyordum ve kabul ediyordum ."
Neyse telefonumdan "milyon ayaz Erdoğan dan bir şarkı açtım ve kafamı koydum müziği dinledim .
Farkında Değildim ama akşam olmuş . Sonra annem gel yemeği hazırla abinler gelcek dedi . Onlara yemeği hazırladım odama çekildim yemek yemedim yhele onlarla yemek yemem .
.
.
.
.
.
.
.
.
Hafta sonu mu böyle geçti . Sonunda pazartesi oldu ve iş zamanı deyip evden çıktım işime doğru yürümeye başladım. Restorana geldiğimde hemen işe koyuldum . Didem koşa koşa yanıma geldi . Noldu dedim .Viyan hani bir çocuk buraya geliyordu ya hani sürekli senle konuşuyordu .
" Eee dedim ."
O seni sordu biliyor musun seni bekliyor dedi .
" Bunu duyduğumda şok olmuş bir şekilde onun olduğu tarafa doğru yürüdüm ."
.
.
.
.
.
.
.
.
Evet sevgili okuyucularım umarım bu bölümü beğenirsiniz . Oylamayı yorum yapmayı unutmayın "sağlıkla kalın kitapla kalın. " İyi okulamar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIN AYAK İZİ
ActionDiyarbakır da zorluklara rağmen hayatta kalmak isteyen kız Viyan deniz yanar ile Almanya'dan Türkiye'ye turist olarak gelen Alex brown ın aşk romanı (gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanmıştır.) . . . . . . Hepinizi okumaya bekliyorum iyi okumalar...