.
.
Bir kaç birşey yedikten sonra odama gidecekken kapı çaldı. Gece gece kim olduğunu anlayamadım kapıyı açtığımda Alex gelmişti . Şok bir şekilde Alex' e bakıyordum , senin burda ne işin var , ne yapıyorsun sen burda , ne diyeceğimi bilmediğim için ağzıma gelenleri söyledim . Ben sana çok aşığım Viyan bilmiyor musun anlattım. Hatta sana neden anlamak istemiyorsun biliyorum sende beni seviyorsun .Sevmiyorum bunu nerden çıkardın . Yok öyle birşey gider misin biri görücek biri gelicek lütfen git hayır kabul et sonra gidicem , neyi kabul edeyim sen ne diyorsun. Dedim umutsuzca.
Bak git abim görücek git lütfen , ben seni gerçekten çok seviyorum bunu yeni farkına vardım. Seni bırakmak istemiyorum . Dedi !
Ya git anlamıyor musun? Dediğim sırada bahçeden giren abim Alex'in benimle konuştuğunu görünce bakışı bu tarafa doğru dimdik ve sinirli bir şekilde olmuştu hızla yanımıza geliyordu.
Artık yapacak birşey kalmadı, gelmişti bile , kahpe bu erkek kim ?
Lan oğlum sen kimsin burda ne arıyorsun eceline mi susadın ..!
"Ben Viyan arka..." Dediği sırada abim Alex'e vurmaya başladı. Ne yapacağımı şaşırdım . ağlamaktan " abi nol..." Yapma " Allah rız..." İçin yapma restoranın yeni ortağı dedim aklıma birşey gelmediği için . Durdu ve bana baktı. "Hangi restoran ?" Benim çalıştığım restoran bir sorun çıkmış o yüzden haber vermek için gelmiş patronum.
Kızım telefon diye bir şey biliyor musunuz? Kimi kandırıyorsunuz siz bu adam buraya bunun için gelmedi eminim...
Diyorum ya patronumdur . Niye inanmak istemiyorsun .
Tamam o zaman ben Burak'ı arayayım ona sorayım , yok abi ne gerek var şimdi gece gece rahatsız etmeyelim adamı , birşey olmaz sesini kes sen sana sormadım.
Alex' neye uğradığını şaşırmıştı sanırım Türkçeyi unutmuştu öyle bir hali vardı. Tabi birden neyle karşılaştı adam haklı.
Abim Burak abiyi arıyordu, benimde ödüm patlıyordu. Telefonu açıcak diye , bir kaç saniye sonra telefonu Burak abi açtı ...
Abim, Burak bey sizin yeni bir ortağınız mı var?
Dediği sırada artık kalbim sıkışma ya başladı.
Abim benim olduğum tarafa doğru bana bakiyordu sinirle , ben de dua ediyordum birşey olmasın diye ama yalandı bu iş niye yalan söylüyorum ki ortaya çıkardı, off Allah kahretmesin ya
Abim telefonu kapattığında yanıma git gide yaklaştı. Ve beni alıp odaya sürükledi . Yere attığı gibi vurmaya başladı."İtmeye çalıştım. Engel olmaya çalıştım gücüm yetmedi ..." Artık bir süreden sonra pes ettim ellerim kollarım halsizleşti . Anladım artık bir şey yapamadığımı vurmaya devam etti . Gözlerim karardı, ve gerisini hatırlamıyorum.
.
.
.
.
.
Nefes nefese uyandığımda ter içinde kalmıştım . Ve gerçek olmadığını bir rüya (kabus!)olduğunu anladığımda ister istemez bir rahatlamış oldum , ama yinede her ihtimale karşı kalkıp annemin odasına gittim . Aynı şekilde birbirilerine sarılmış bir şekilde uyuyorlar dı onları öyle görünce tuhaf oldum ve odadan sessizce çıktım. Aç olduğumu hissettim , mutfağa gittim atıştırmalık birşeyler yerken kapıya gözüm takıldı çalacak mı? "Çalmasa keşke "der gibi baktım. Yavaş yavaş atıştırdığım için annemin geldiğini fark etmedim , "dalmışım "dedim .Annem ise kızım iyimisin? Neyin var
.
.
.
.
.
.
.
.Bu bölümün de sonuna geldik iyi okumalar dilerim "sağlıkla kalın kitapla kalın." Oylamayı yorum yapmayı unutmayın.
Instagram;sevgi_soylu10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIMIN AYAK İZİ
ActionDiyarbakır da zorluklara rağmen hayatta kalmak isteyen kız Viyan deniz yanar ile Almanya'dan Türkiye'ye turist olarak gelen Alex brown ın aşk romanı (gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanmıştır.) . . . . . . Hepinizi okumaya bekliyorum iyi okumalar...