16.milik hayder lukman*⁠.⁠✧

307 13 1
                                    

Bahu farisyah terhinjut akibat terkejut dengan suara garau Hayder yang memanggilnya dengan panggilan 'beautiful'

pipinya mula memerah. daripada menjawab, Farisyah lebih memilih untuk senyap dan mengabaikan Hayder kemudian memandang ke arah lain. tak mahu memandang mata si jejaka itu.

Hayder yang perasan akan tindakan Farisyah itu hanya senyum senget. dia perlahan berdiri dan duduk di sebelah Farisyah.

Farisyah mula perasan sofa tempat dia duduk itu bergerak di sebelahnya dia memusingkan kepalanya mula memandang ke arah kanan..

Betapa terkejutnya Farisyah Hayder sudah berada di sebelahnya, jantungnya berdegup kencang. tangannya mula mengigil.dengan cepat Farisyah berundur ke belakang untuk menjauh daripada Hayder

"Hayder apa awak buat ni?" ucap Farisyah

Hayder yang melihat gerak gerik Farisyah itu tidak hanya duduk diam. semakin Farisyah berundur semakin juga Hayder mendekati nya. Tangan kiri Hayder memegang kuat kepala sofa itu.

Sambil dia mendekati Farisyah bibirnya menguntum satu senyuman senget

"kenapa ni little girl,hm?" ucap hayder lembut bersama suaranya yang garau.

Farisyah tidak menjawab, melainkan dia terus berundur kebelakang sehinggalah belakangnya menyentuh dinding.

mengetahui tiada jalannya untuk menjauh dari Hayder, dia dengan cepat bangun dari sofa itu. Tapi tangan besar Hayder dengan cepat menarik lengan Farisyah untuk duduk kembali, terkejut Farisyah di buatnya.

"Arghh! apa ni Hayder? lepas lah.." Pinta Farisyah sambil menarik-tarik lengannya daripada genggaman kuat Hayder.

"No little girl.." Ucap Hayder.

Perlahan Hayder mengangkat tangan Farisyah mendekati hidungnya, dia menghidu jari-jemari Farisyah yang lembut dan halus itu.

"shit! i like your smell.." Gumam Hayder sambil nafasnya sudah mulai panas.

Farisyah yang melihat tindakan Hayder itu mula rasa takut, lehernya rasa seram-sejuk. dia meneguk liurnya yang terasa pahit itu.

"H-hayeder awak buat apa ni? l-lepas lah" Pinta Farisyah dengan suaranya yang sudah menggeletar ketakutan itu.

Hayder yang mendengar itu pun lantas mengangkat kepalanya memandang wajah cantik Farisyah..

"no, i'm not done yet" bisik Hayder di telinga Farisyah..

"you drive me crazy Farisyah..."

to be continued...




to be continued

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐦𝐢𝐥𝐢𝐤 𝐡𝐚𝐲𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐮𝐤𝐦𝐚𝐧 Ⓖ︎Where stories live. Discover now