4/Sır

61 4 0
                                    

Wang. "Kalk haydi gitmemiz lazım"

Yang. "Ne var yaaa"

Wang. "Gizli yere gidelim orda sana anlatacağım her şeyi"

Yang. "Of peki giysilerimi giymeme izin ver"

Wang. "Dışarıda bekliyorum!"

Yang kısa sürede hazırlanıp dışarı çıktı

Yang kısa sürede hazırlanıp dışarı çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yang. "Haydi hemen gidelim"

*****

Wei Ying yavaşça gözlerini açtı. Karşıda bir şeyler yazan Lan zhan'ı görünce gülümseyip doğruldu "Ne yapıyorsun" dedi çatallaşmış sesi ile

Lan zhan eşine bakıp gülümsedi "Yeni bir şarkı besteliyorum"

Wei Ying. "Ne gerçekten mi? Wangxian gibi mi olacak"

Lan zhan. "Söyleyemem bitince görürsün"

Wei Ying. "Ya of" mızmızlanmaya başlayıp ayaklarını salladı.

Lan zhan bu görüntüye gülümseyip kağıtları topladı ve eşinin yanına gitti. Yanağına elini koyup öptü."Bugün erken kalktın"

Wei Ying. "Uykumu güzelce aldım ondandır"

Lan zhan. "Peki sen hazırlan bende çocuklara bakayım olur mu?"

Wei Ying kafa sallayıp Lan zhan'ın yanağından öptü.

Üzerine lacivert giysilerini giyip saçlarını önden tutam ayırıp at kuyruğu modeli yaptı. Son kez üzerini kontrol edip dışarı çıktı.

Kendisine hızla gelen eşini görünce endişelendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kendisine hızla gelen eşini görünce endişelendi. "Lan zhan ne oldu"

Lan zhan hızlanmış nefesi ile "Wei ying çocuklar... çocuklar yok"

Wei Ying gözlerini kocaman açıp hafif sendeledi "Nasıl yok. Ormana baktın mı? Belki oyuna dalmışlardır ya da kütüphanededirler!"

Lan zhan, wei ying'in yanağını okşayıp saçlarından öptü "Baktım yoklar oralarda. Ve sakin ol yakınlarda bir yerlerdedirler. Hem onlar küçük çocuk değiller ki"

Wei Ying derin nefesler aldı "Birlikte tekrar bakalım"

Lan zhan kafasını sallayıp eşinin koluna girdi. Uzaktan kendilerine doğru gelen arkadaşlarını gördüler

Zi shu."Ne oldu size böyle. Wei yüzün bembeyaz olmuş iyi misin?"

Lan zhan. "Çocuklar yok. Odalarına gittiğimde bulamadım. Kütüphaneye ve ormana baktım ama yoklar"

Wen ke xing. "Nereye gitmiş olabilirler ki? Cheng ling sen biliyor musun nerede olduklarını"

Cheng ling. "Hayır amca bilmiyorum"

Wei ying. "Gidebilecekleri gizli bir yerler de mi yok!"

Cheng ling. "Bilmiyorum gerçekten"

Zi shu. "İkisi birlikte nereye gidebilir ki hemde bu kadar erken bir saatte"

Wei ying endişeyle eşine baktı "başlarına bir şey gelmeden bulalım onları Lan zhan"

Lan zhan. "Önce sakin olalım ve dağılıp arayalım. Cheng ling sen Yuan'ı bul ve onunla giriş taraflara bak. Zi sizde pazar taraflarını arayın. Bizde ormana gidelim"

*****

Yang ve Wang gizli yerlerine çoktan gelmişlerdi.

Yang. "Ee haydi bakalım anlat"

Wang. "Şu bitmeyen gece olayını duydun mu hiç?"

Yang biraz düşündü "Hayır... duymadım hiç ne olmuş ki?"

Wang. "Annem ile ilgili bir şey olmuş. Ve yıllar önce yani biz daha doğmadan. Geçen sen yanıma gelmeden önce bir kaç kişi konuşurken duydum "Bitmeyen gecede efendi wei'nin yaptıklarını hala unutamıyorum. Her ne kadar onun suçu olmasada bir çok kişi canından oldu" gibi bir şey dediler ben biraz işgillendim bu durumdan ve şu adam yani wen ning o kesin biliyordur bir şeyler"

Yang. "Bu anlattıkların... Ne olmuş olabilir ki ve biz bu zamana kadar nasıl duymadık bunları. Kafam çok karıştı. Ayrıca wen ningi nerden bulacağız ki?"

Wang. "Bilmiyorum düşüncem bir şeyler. Sen bu olayda benim yanımda mısın onu söyle"

Yang. "Seni yalnız bırakacağımı düşünmedin herhalde"

Wang gülümseyin kardeşinin omzuna vurdu "Eee kimin kardeşi"

Wang. "Ayrıca bu olanlardan kimseye bahsetme aramızda kalacak tamam mı?

Yang elini alnına koyup "Sen merak etme kimseye söylemem. Söz veriyorum..."








Aaayhhh bu bölümde geç geldi kusura bakmayın ilk 10 bölümü asla kafamda yazmamıştım ve sonunu nasıl toparlayacağımı bilemedim. Yarımda kaldı... umarım diğer bölüm öyle olmaz.

Ve kontrol etmedim umarım yazım yanlışı yoktur



Sizi seviyorum diğer bölümde görüşmek üzere hoşçakalın ✨️

xiaowang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin