9/Wangxian

40 4 4
                                    

Bu bölüm tamamen wangxian için yazılmıştır✨️

Keyifli okumalar♡



Wei Ying günün yorgunluğunu atmak için girdiği meditasyondan daha yeni çıkmıştı

Rahatlamış bir şekilde sakin adımlarla odalarına doğru saçlarının bir tutamını tepeden toplayarak gidiyordu.

Odaya girdiğinde üst tarafı çıplak bir şekilde kollarından destek alarak yatağa doğru yatmaya çalışan sevgilisini görünce duraksayıp sinsice güldü. Lan zhan duş almış gibi duruyordu. şaşırmadı wei ying. Çünkü eşi pis gezmeyi sevmezdi. Yavaş adımlarla yüzünde olan gülümseme ile eşine yaklaştı ve sakince yataklarında uzanan eşinin karnına oturdu.

Hissettiği şey ile gözlerini açan Wangji güldü. Wei Ying elini Lan Zhan'ın yumuşak yanağına koymuş baş parmağı ile seviyordu.

Hala gülümseyen Wangji "Altına bir şey giymedin mi?"

Bu sorunun geleceğini bilen Wei Ying hemen kafa salladı "Bugün nedense kendimi rahatsız hissettim ve giymedim. Ayrıca hemen farketmen hoşuma gitti"

Lan zhan yavaşça elini eşinin eteğinin altından sokup kalçalarını sıktı "Farketmemem imkansız çünkü sıcaklığını hissediyorum. Karnıma oturduğun an hissettim."

Wei Ying yine güldü ve kafasını arkasına yasladı. Lan zhan ise hala kalçası ile ilgileniyordu.

Wei Ying daha fazla orada dolaşan ellere dayanamamış ve seslice inleyip kendini Lan zhan'ın karnına sürtmüştü. Eşinin davetini memnuniyetle kabul eden Lan zhan hafifçe doğrulup sevgilisinin dudaklarına kendi dolgun dudaklarını yasladı. Bir kaç saniye ikiside her hangi bir harekette bulunmadı. En sonunda Lan zhan ellerinin ikisinide Wei Ying'in ince beline sarıp onu göğsüne doğru çekti ve dudaklarını hareket ettirdi. Hararetli öpüşme ikisinide farklı dünyalara götürmüştü.

Lan zhan bir yandan önündeki dudakları öpüyor diğer yandan ise Wei Ying'in cübbesini aşağı indiriyordu. Omuzları açılan eşinin dudaklarını bırakıp köprücük kemiğini emdi ve kokusunu içine çeke çeke öptü. Odada sadece ikilinin öpüşme sesleri duyuluyordu.

Wei Ying daha fazla dayanamıyormuşcasına cübbesini tamamen çıkarıp kenara fırlattı. Dağınık şeylere takıntısı olan Lan Wangji bunu takmadı ve Wei Ying'in sertleşmiş göğüslerini emdi. Aldığı zevkten dolayı dudaklarını dişleyen Wei Ying kendini altındaki sertliğe daha fazla bastırdı. Çok güzel ve özel hissediyordu. Uzun zamandır birlikte olmadıkları için biraz hassaslaşmıştı.

Lan zhan emdiği göğüslerden ayrılıp Wei Ying'i altına aldı ve kendi pantolonu çıkarıp bir kenara yavaşça bıraktı. Yavaşça eşine yaklaşıp dudaklarını öptü... Daha sonra boynuna indi ve her tarafını koklaya koklaya öptü. Wei Wuxian ise gözlerini kapatmış aldığı zevkle elinin altındaki çarşafı sıkıyordu.

İkili yine hayatları boyunca unutmayacakları bir birliktelik daha yaşamıştı. Ne ilkti ne de son...



Lan zhan kendisi ile birlikte eşini de yıkayıp temizlenmesini sağladı. Daha sonra küveti boşaltıp yerdeki dağınık kıyafetleri katlayıp kenara koydu ve cam kenarında kendisini izleyen eşinin yanına oturdu.

Wei Wuxian yanına gelen eşine gülümseyip yavaşça kucağına oturdu ve başını boyun girintisine yaslayıp ellerini göğsüne koydu.

"Lan zhan"

"Mmn"

"Bu gece biraz durgun gibisin bir şey mi oldu"

Derince nefes alan Wangji çenesinin altındaki Wei Ying'in saçlarına öpücük kondurup kendine daha çok çekti.

"Bugün Wang bana garip davrandı ya da ben kuruntu yapıyorum bilmiyorum sadece ters bir cevap verdi ve aklıma takıldı"

Bunları duyan Wei Ying üzgünce kafasını yaslandığı göğüsten kaldırıp eşinin yanağını öptü.

"Çocuklarımız artık büyüyor ve böyle yapmaları çok doğal. Zamanında bende öyleydim. Ebeveynlerin kendilerine söylediği şeylere ters cevap vermeleri çok normal. Ama yine de ben onunla konuşurum sen sakın kendini üzme olur mu?"

Lan zhan kafasını sallayıp sıkıca sarıldı sevdiği adama ve ikili bir daha konuşmayıp manzaraya odaklandı.


Ohhh bugün wangxian'ıma çok özlem doluydum o yüzden bir bölümlük aşklarımı yazmak istedim cidden çok ama çok seviyorum

Tamamen smut tarzı bir bölüm oldu. Pek beceremiyorum umarım düzgün şekilde olmuştur.

Bölümü baştan sona kontrol ettim ama yazım yanlışı görmedim ama siz yine de görürseniz belirtmeyi unutmayın.

Sizleri çok çok seviyorum
Diğer bölümde görüşmek üzere
Hoşçakalın öpüyorum çoooookkk

xiaowang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin