13/Fedakar

18 3 1
                                    

@2026wangxian bebeğim umarım bildirim düşer sanaaa

~

"Wei Ying, Hayır!"

"Efendi Wei"

Wang annesini o halde görünce çıldırmıştı. Hem annesi hem kardeşine aynı gün zarar gelmişti. Önüne gelen herkesi öldürmek istiyordu.

"Xue Yang! Ne yaptın sen. Bunun bedelini ödeyeceksin öldüreceğim seni" dedi Jiang Cheng

"Ruh hapseden keseyi bana verseydi bunlar olmazdı"

"Neden bahsediyorsun sen!"

Lan zhan burnundan soluyordu "Kesin artık şunu. Görmüyor musunuz eşim iyi değil. Suzhi gidelim burdan"

"RUH HAPSEDEN KESEYİ VERMEDEN HİÇ BİR YERE GİDEMEZSİNİZ"

Lan zhan etrafa mavi duman toplarını salıp Wei Ying'i kucağına aldı. Etraftakiler ne olduğunu anlamadan Lan zhanlar çoktan gitmişti. Bir kişi hariç...



"Hanguang Jun, Efendi Wei iyi olacak mı?"

Lan zhan gizlendikleri mağaraya adım attıkları andan beri Wei Ying'e gücünü aktarıyordu.

"Merak etme suzhi iyi olacak"

"Bu Xue Yang'ın bahsettiği ruh hapseden kese o gün Ci kasabasında aradığı mı?"

"Evet, o gün öldü sanıyorduk ama meğerse yaşıyormuş"

Lan zhan geri eşine döndü. Durumu iyiydi neyseki büyük bir hasar almamıştı. Biraz uyuması için gücünden bir kısmını eşine enjekte etmişti. Saçlarını okşadı. Tekrar onu kaybedeceğini düşündü... Lan zhan Wei Ying'le ilgilenirken Jiang Cheng ve adamları etrafı keşfe çıkmıştı herhangi bir saldırı olmasına karşın tetikte duruyorlardı.

"Yine beni korkutmayı başardın. Hiç yerinde duramıyorsun. Sayende kalbim ağzımda yaşıyorum. Bir an önce iyi ol"

Biraz yaklaşıp eşinin yanağını ve alnını öptü.

"HANGUANG JUN! ÇIK DIŞARI İÇERİ DE OLDUĞUNUZU BİLİYORUZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"HANGUANG JUN! ÇIK DIŞARI İÇERİ DE OLDUĞUNUZU BİLİYORUZ. EĞER ÇIKMAZSAN BU MAĞARAYI BAŞINIZA YIKARIZ"

"Hanguang Jun, buldular bizi. Şimdi ne yapacağız"

"Sakin ol. Jiang Cheng siz burda kalın ben dışarı çıkıp bakacağım"

"Olmaz tek gitme"

"Burda kalın, Wei Ying'e göz kulak olun ben bir şekilde halledeceğim."

"Peki dikkatli ol"

Lan zhan suyun üzerinden atlayıp çıkışa gitti. Dışarı çıktığında bir grup onu karşıladı. Çevresini sarmışlardı

xiaowang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin