3/Sürpriz

67 4 1
                                    

Merhabalaaar

Bu bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın.

İyi okumalarrr

****

Wangji kütüphaneden çıkmış, tam diğer tarafa gidecekti ki ileride taşların üzerine oturmuş kahkaha atan oğlunu gördü. Ufak bir tebessüm edip yanına gitmeye başladı.

"Yang ne yapıyorsun orda"

"Baba! Baba bak bir sürü karınca var burda. Simsiyahlar." Kıs kıs gülüp onlarla oynamaya devam etti.

Bu görüntü Wangji'nin aklına genç wei ying'i getirmişti. O da aynı böyle bir olay yaşamıştı. Gülüp oğlunun yanına çömeldi.

"Gerçekten de çok var"

"Baba bak sırtında bir şey götürüyor"

"Evine yiyecek bir şeyler götürüyor"

"Gerçekten mi? Woooahh çok güzel bir şey bu"

"Annen ve abin nerde"

"Yeni gelen öğrencilere eğitim veriyorlar. Bende gitmek istedim ama annem sıkılırsın burda kal ve babanı bekle dedi bende beklerken karıncaları gördüm ve oyuna dalmışım"

"Hm. Seni bir yere götürmemi ister misin?" Başını okşayıp gülümsedi wangji.

"Nereye gideceğiz" Yang heyecanla bağırdı. Önündeki karıncaları bile unutmuştu.

"Sürpriz"

"Yaaa"

"Çabuk olursan hızlı gideriz süprizine" wangji kalkıp oğluna elini uzattı. Yang gülümseyip sıkıca babasının elini tutup ayağa kalktı.

Beraber süprize giderken sohbet ediyorlardı.

"Baba sana bir şey sorabilir miyim?"

"Mn"

"Ben imparator gülücüğü içmek istiyorum"

"Onu içmek için küçüksün. Ayrıca nerden aklına geldi ki şimdi bu?"

"Dün gece abim içiyordu ondan gördüm"

"Hmm demek abin içiyordu" wangji derin bir nefes aldı. Eve gidince bu konuyu Wang ile konuşacaktı.

"Bende içsem olmaz mı?" Dedi gözlerini kırpıştırıp babasına bakarak.

"Büyünce belki olabilir ama şuan mümkün değil. Hem süprize yaklaştık bile"

"Yaşasın!"

Biraz ilerledikten sonra gelmişlerdi. Yang'ın gülen yüzü soldu.

"Ee hani nerde Sürpriz"

"Bekle" wangji biraz ilerleyip çalıları geri itti. Yang'ın gözleri kocaman oldu. Çünkü ileride bir sürü tavşan vardı hemen koşup babasının yanına geldi.

"Bunlar çok güzel" kahkaha atıp bir tanesini eline aldı. Burnunu tavşanın burnuna sürtüp gülümsedi.

"Beğendin mi?" Dedi Wangji elindeki siyah tavşanı severken.

"Çooook beğendim"

Yang'ın gözleri wangjinin elindeki tavşana kaydı.

"Babaaa bu tavşan tıpkı anneme benziyor. Dişlerine baksana anneminde böyle dişleri var"

"Evet annene benziyor ve de sana"

"Bana mı"

"Evet ikinize benziyor bu tavşan"

xiaowang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin